Hoppa till innehåll

När Slog Ni/gjorde Er Illa Sist?


ajar
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

typ en vecka före sommar lovet sista slöjdlektionen skulle kapa en träbit jag behövde och då kom en idiot i min klass och knufade till mig skar av mig två fingrar blödde som f*n.

 

for till sjukan dom sövde mig sen när jag vaknade så hade dom sytt fast mina fingrar igen blev f*n helt förblufad trodde inte det gick att sy fast fingrar igen.

 

men en positiv sak var att jag fick en blod-påse smakade gott som f*n.

 

ps blod är drickbart det inehåller en massa vitaminer som kroppen behöver smakar jävligt gott ni borde prova.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja pruttade nyss AS hårt, du vet såre gör ont i rumpan ;|

Omoget i högsta klass.

 

Men jo jag fick, eller en gjorde en HS på mig häromdan. Det var så att vi på skolan drog och skulle spela golf (mini golf), och vad alla vet så finns det jämt en pajas i varje klass. Vad tror ni att han gjorde? Jo han skulle överdriva i vanlig ordning genom att skjuta iväg golfbollen. Den for över halva golf planen och sedan landade den förbaskade skit bollen rakt i huvudet på mig. Det lät som "plonk", som tur var det ingen hård, utan en gummi boll. Fick ett rött märke på pannan resten av dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...