💬
Logga in
Fuska.se

Steam Konto Problem...... Snälla Hjälp!

19 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag kommer inte ihåg min steam konto password..... Och inte svaret på "secret question"........ snälla hjälp,jag har typ alla valves spel på kontot och jag förlorar flera 1000 spänn om ni inte hjälper. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag vet inte så mycket om sånt,men jag tror inte att det går att ta tillbaka den..med tanke på att du också har glömt secret question....men vad vet jag,låt en Cs proffs svara på detta.

Nivå 1 · Novis

Flera tusen ??Högst 400kr

låter som ett bra sett att lura till sig ett steam konto fast om du inte försöker göra det så kan det ju bli lite svårt för oss på fuska att klura ut ditt lösenord och fråga eftersom jaa du fattar nog.

Nivå 4 · Lärling

kolla fall dom i CS O HALF LIFE forumet vet bättre !

10 Feb 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

men,suck....... jag har HL2 collectors edition (599 :-) HL1 Generation (387 :-) CS:CZ med counter-strike 1.6 (400 :-)............. så jag har alla spel utom: Darwinia,Ragdoll Kung Fu,Space Empires IV Deluxe och andra nya spelet i steam. tror jag. och DoD: S självklart har jag inte....

P.S: Gamla DoD får man genom cs 1.6 :P

Nivå 7 · Fuskare

HMM OM DU KOMMER IHÅG MAIL ADRESSEN KAN DU JU TA TILLBAKA PASSWORDET SÅ

Nivå 3 · Lärling

maila steam!

Nivå 6 · Fuskare

Du har en val:

Skicka en mail till STEAM!

Annars så går det inte :(

Synd....

12 Feb 2006
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

mailade till steam för 3 veckor sen......

6 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag kommer inte ihåg min steam konto password..... Och inte svaret på "secret question"........ snälla hjälp,jag har typ alla valves spel på kontot och jag förlorar flera 1000 spänn om ni inte hjälper. SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!

Skicka till Steam och säg att ditt acc blivit hackat , skicka alla cd-keys dit så fixar dom det :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

tror det är ganska kört, om du varken kan password eller secret question, för man måste kunna questionen för att få sitt löseord.. och mailar du till steam och endast kan ditt användarnamn så vet jag ej om de tror dig.. men testa för all del.

Nivå 3 · Lärling

Kan du inte skapa ett nytt konto och installera om spelen med samma cd-key? Om jag inte har fel ska det gå att installera spelen om och om igen, men problemet är att du inte kan spela samtidigt på samma STEAMID.

Nivå 8 · Veteranfuskare

tror ej att det funkar, för att en cd-key fungerar bara till ett account..

11 Mar 2006
↗ till inlägget

Kontakta supporten via mail.

Ta kort på din Serienummer(Cdkey). Så får du tillbaka den.

Nivå 4 · Lärling

Det hände mig första gången jag blev hackad (blivit hackad 3 gånger den 3:de gången fick jag inte tillbaka min account men det hör inte hit) du ska sicka ett mejl till dom där du skriver att någon har hackat dig skriv vad din account hetter sicka alla cd keys och undertekna med ditt riktiga namn då brukar dom fixa det

OBS: ha inte för stora förhåppningar det kanske inte går.

och om man inte får tillbaka sin account kan du INTE använda samma cd key ingen på en annan steam account.

15 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

man kan absolut INTE använda cd-keyn på två account!!!!

Det räcker med att en svarar.. <_<

30 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

asså,jag har typ samma problem,för när man ska registrera cs så står der "cd-key is allready in use" lr nått i den stilen...kan inte komma ihåg mitt pass...

snyft

Nivå 0 · Nykomling

Jobbigt...Det enda du kan göra är att skicka ett mail till steam..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in