💬
Logga in
Fuska.se

På Tv Just Nu

44 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare

jag är helt på din sida, inte för jag kollar på det men i blan dnär han har trist vid tv så kommer det så orkar man ej bytta liksom..

Du vet att jag bara drev va?

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

En hockeymatch mellan Tysland och Tjeckien.

Jag följer ett program på Eurosport och det handlar förstås om tävlingarna i Turin (OS). Det är Short Track som gäller och de visar kvartsfinaler och så småningom kommer finalen att visas, längtar... :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har precis kollat klart på Viva La Bam. I det avsnittet så var de i Mexico och var idioter, hur roligt som helst :kung:

16 Feb 2006

Jag är sjuk och ligger mest nerbäddad i sängen och kollar på de Olympiska spelen i Turin. Just nu är det nordisk kombination.

2 Mar 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Mr.Bean ( tecknat ) *äger*

4 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tven är Avstängd..!!!! :P Men har tittat på Thomas. Det blå loket ni vet..!!! det är as kul..!!! :lol: skratta om ni vill hehe.

Nivå 3 · Lärling

På TVn vad jag brukar blir det MTV.

Men för tillfället är det AV2, (Dvd Spelaren) och kollar igenom en bunt filmer som min pappa har fått från sitt jobb.

Nivå 2 · Novis

Min lillebrorsa spelar xbox just nu...

Just nu kollar jag på kanalen Euro Sport och det handlar då givetvis om sport. Det är längdåkning på teven för tillfället. Det är en klassisk längdåkningstävling dessutom. Det är vasaloppet som körs nu för damer. De ska köra i 45 kilometer. Just i denna stund leder två norskor som har en betryggande ledning, men allt kan hända.

Nivå 7 · Fuskare

kollar på

madagaskar den äger tycker jag i alla fall

Nivå 7 · Fuskare

Vet inte...

Nått me Skidor...

Senast ändrad:

5 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tvn e Avstäng men syrran spelade Xlåda innan och jag nördar framför datan.

Nivå 7 · Fuskare

Pistvakt säsong 2

Kollar inte ens på Tv.

7 Mar 2006

Jag kollar på kanal 4, just nu visas nyhetmorgon. =)

Kollar inte men morsan kollar på nyheterna...

Ja just nu kollar jag på programmet Ellen Degeneres som är en amerikansk pratshow. Gäster är: Miljardären Donald Trump, skådespelarna Paul Reiser och Peter Falk.

13 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

När jag väl ser på TV är det Family Guy som gäller.

Nu kollar jag på Outsiders, det handlar om annorlunda personer som har haft en tuff uppväxt. Tänk vad samhället stöter ut folk som ser annorlunda ut. :(

17 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Just nu är det Baywatch på ZTV.

Mitch har precis fått reda på att Tracy ska dö!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.