Hur populär är du i skolan?
Popularitet?
En klar sexa
Jag ligger på en åtta.
En sexa.
Jag är den personen som alla flockas runt, fast jag är ganska tråkig. :S
8-9 ungefär
9
7.Ungefär.
Jag är inte populär och vill inte vara det, men jag är dock omtyckt av vissa. Jag tog en 5.a. :)
Eftersom jag driver försäljning av lakritsrot (jodå, folk köper) så är jag inte helt bortglömd.
Dessutom innehar jag den ovärderliga Tyska Original-hunden, som man kan plocka fram när man vill känna sig viktig.
Störst & starkast i klassen är jag, men inte i hela skolan.
Jag tog en 8:a.
Jag tog en 6:a.
Beror på vilka kretsar jag rör mig i för tillfället..
jag tog en 6
Jag skulle vart mindre poppis utan min brorsa tror jag...
Han e rätt poppiså ja e hans brorsa så,ja....
Jag tog själv 7.
Jag är inte så populär i klassen.
Men i skolan är jag det.
Det kanske mest beror på att min pappa jobbar som Ma/No lärare på den skolan jag går på.
Jag får mycket uppmärksamhet från min klass men dock är inte allt positivt.
↗ till inläggetLite svågerpolitik, ehh?Jag tog själv 7.
Jag är inte så populär i klassen.
Men i skolan är jag det.
Det kanske mest beror på att min pappa jobbar som Ma/No lärare på den skolan jag går på.
Jag får mycket uppmärksamhet från min klass men dock är inte allt positivt.
8. Nästan på en 9a. Har många vänner och har många efterhängsamma tjejer. Fast ibland kan jag vara lika tråkig som alla andra.
10:a. Jag är populärast på vår skola trots att jag bara går i 5:an.
Kanske e för att jag är snygg o bra på sporter o i skolan.
↗ till inläggetJag ligger på en åtta.
Och du ska vara en metal'person? så många metalpersonr finns det nog inte på en skola så att du är så populär,,,antingen så är du en fegis som gömmer dig bakom mode, eller så går du i en skola där nästan alla e metalpersoner...
↗ till inläggetEller så bryr de sig inte om att han gillar metal? De kanske tycker om hur han är annars. Man behöver inte vara likadan som alla andra för att vara populärJag ligger på en åtta.
↗ till inläggetJag ligger på en åtta.
Jag går inte i metalkläder nu längre men det gjorde jag förut och då hade jag lika mycket kompisar som nu. Nuförtiden går jag i helt vanliga kläder.