💬
Logga in
Fuska.se

Hur Mkt Skolkar Ni?

145 svar · startad

Jag fick göra mitt engelskaprov igen för att läraren slarva bort det. Hon sa hela tiden att jag skolka och hon inte såg mig. Vafan hon stirrade på mig hela provet.

25 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling

nja har la skolkat en del fast sen sjuan har jag bara kommit för sent lite grann:D typ halva lektionen har gått då

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker.

:student:  :student:  :student:

Dom vet inte hur tråkigt skolan är xD

BTT: Har aldrig skolkat....

Kyle_Katarn: lol :D

Spelar roll om det är tråkigt. Det är obligatoriskt och du ska lära dig något. Man kan inte få allt man vill.

Skattebetalarna betalar för att barn&ungdomar ska lära sig och så skolkar några. Jag hoppas det kommer bli strängare med skolkning snart!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ironi....

26 Aug 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Herregud, varför ska man skolka för?! I många u-länder så önskar sig barnen att gå i skola men har inte råd men här så är det gratis så jag tycker att man är otacksam om man skolkar för då används skattepengarna i onödan. Det är tack vare skolan man får ett bra jobb. Om man skolkar så får man ingen utbildning som resulterar att man inte får något jobb och därmed så får man inga pengar och på det sättet så får man försörja sig som tiggare eller rånare som till slut hamnar i fängelset och i fängelset kan man råka utför en massa hemska saker.

:student:  :student:  :student:

Bra skrivet..!!

Jag har aldrig skolkat jo när jag har varit sjuk så skolkade jag 2 dagar efteråt :).

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in