Tja jag undrar hur mkt ni skolkar från skolan.... sj blir det någon/några lektioner per vecka.... i bland tar man sig en kläm dag (de är när man sjukanmäler sig fast man inte e sjuk)
Hur Mkt Skolkar Ni?
har hänt på EV men aldrig på något ämne man för betyg i. Tror jag skolkade 12 veckor i rad innan jag gick dit igen
Jag har nog aldrig skolkat tror jag...
Förutom när man säger att man e sjuk fast inte e d...
Jag skolkar aldrig nästan. Det är bara onödogt för man kommer bara efter i skolarbetet och då måste man ta igen det sen och det orkar inte jag.
Jag har aldrig skolkat..
Skollkar nästan aldrig bara när jag är SKIT TRÖTT <_<
Det är bara jobbit att komma tillbaks och vara täckt med arbete! :blink:
Det har hänt 2-3 gånger men brukar inte göra det.
Jag har skolkat i mellanstadiet kanske 2-3 gânger.
Men när man kommer upp i högstadiet blir det mer jobb och man orkar inte ta efter.
Jag har aldrig skolkat.
Skolkar inget, varför ska man göra det?
Har typ aldrig skolkat...det kan ha hänt när jag gick i mellanstadie, typ en gång då.
Har aldrig skolkat och ska inte göra det heller.
Har aldrig skolkat.
har aldrig skolkat och tänker inte göra det
har aldrig skolkat. bara en gång sa ja att ja va sjuk
aldrig
Har inte gjort det på senaste, men å andra sidan har jag mått väldigt bra på senaste tiden. :) Där någonstans går linjen. Humöret.
Citerar en gammal vis moderator: "Låt skolan inte förstöra din utbildning, det är okej att skolka. Ibland".
man kan nog gissa vem det va^^
har aldrig gjort det själv^^
Jag har aldrig gått till skolan och sedan bara stuckit hem. Även om lektioner är tråkiga så är de i regel viktiga att gå på, så att man inte hamnar för mycket efter. Skolka? Jo har faktiskt gjort det många gånger men bara någon enstaka gång i 6:an då jag bara stannade hemma någon fredag.