💬
Logga in
Fuska.se

Kärnvapen Krig..

67 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Gängse?  Tidsreversering?

Antingen är du jävligt smart Guggo eller så har du kopierat det ifrån nånstans.

jo, jag är smart. Nej, men lite kopierat, och lite snott. Men tidsreversering är väll inte så svårt ?

22 Feb 2006

Nej jag tycker inte det är svårt. Om du vill jag vi diskutera lite metafysik, intressant ämne det. Det som förvånade mig var ordvalet, jag trodde aldrig jag skulle får höra gängse på ett spelforum.

Det som intresserar mig är saker som relativitets teorier, tid och olika dimensioner.

Här är en formel. För att någon skall förstå så tar jag mig friheten att förklara lite

Enligt kvantfältteori skapas partiklar och dess motparter konstant hela tiden. Detta påverkar vår beskrivning av vakuum på ett direkt sätt. Något vakuum i klassisk mening finns sålunda inte, då det hela tiden skapas partikelpar. Livslängden för dessa par av partiklar och antipartiklar är dock mycket kort och bestäms av Heisenbergs obestämdhetsrelation. Formeln

post-745-1140636210_thumb.png

28 Feb 2006

Den diskussions-dödaren visste vart den tog ^_^

bilda dig lite pöjk :P

↗ till inlägget

bilda dig lite pöjk :P

Skriv så att man förstår ^^. Är inte speciellt insatt i denna sorts fysik(?). Men atombomber och liknande är hemska och bör försvinna för gott.

Senast ändrad:

plutonium är det väl ?

1 Mar 2006

Jag skojade bara lite. Försökte få igång diskussionen liksom.

alla spränämnen ALLS borde egentligen försvinna från jordens yta tycker jag.

tycker jag verkligen inte vad ska jag använda mitt uran och antimateria till "snyft"

ne men det skulle vara bra ifall allt sånt försvann från jorden men dom skulle alltid hitta nytt

↗ till inlägget

Iran ska börja framställa uran eller något, de säger att de ska ha det till energi, men man är ett pucko om man tror det! De ska självklart framställa kärnvapen...vad bör göras?

1. Man framställer inte uran.

2. Dom ska ha det till energi.

3. Varför skulle iranier vara mer sprängglada än andra?

4. Det enda landet som använt sig av kärnvapen är the one and only us of a.

5. USA har tillräckligt med kärnvapen för att spränga gjorden 5 ggr.

Slutsats: Var rädd för USA inte Iran.

Men om Iran börjar mickla med uran och sånt skoj kommer dom snart kunna spränga korden dom med. Fast jag har alltid undrat varför dom ska ha så mycket....räcker juatt spränga jorden en gång. Eller räknar dom med att nån kommer och limmar ihop den igen?

dom har ju förutspått att jag kommer med karlssons klister och limmar ihop jorden igen . jag tror inte att iran ska använda uranet till energi, jag är stört säker på att dom använder det till bomber

jag ger faktiskt själva f*n i om iran skall göra bomber eller el av skiten. Folk borde sluta lägga sig i så mycket.

2 Mar 2006

Mm gå och hälsa det till mr. Presiden of the U.S...

Säger jag att jag håller med kommer väl nån och kallar mig ambivalent :unsure: så jag är tyst.

Trådstartare #36
↗ till inlägget

Iran ska börja framställa uran eller något, de säger att de ska ha det till energi, men man är ett pucko om man tror det! De ska självklart framställa kärnvapen...vad bör göras?

1.nej, men dom vill...

2.Nej?man kan inte lita på de där antisemitiska svinen

3.De tror att de kan få tillstånd att spränga så fort nån e emot dem..de är FÖR fanatiska

4. ja men inte mot oss..och inte på länge

5.och? de skulle aldrig göra det

slutsats: iran skulle skicka iväg massa bomber, och tro att mohammed skulle rädda dem eller nått..a la kebab va på usas sida inte irans!

Seriöst dina teorier skulle inte ens hålla i aftonbladet... bara för ett land där det bor muslimer får tag i uran ska dom börja spränga saker.

Bara för att man sätter upp en handelsblockad betyder det inte att man vill spränga skiten i luften. Det är skillnad på Extremister och regering...

1. Skulle man göra uran hade man gått väldigt i minus i energianvändning. Annars kan jag bara säga grattis du har gjort en evighetsmaskin.

2. Du litar inte på en hel befolkning?

3. Vad baserar du det på? Vad skulle få den Iranska regeringen/krigsmakten att skicka bomber överallt.

4. Nej men mot japaner.. 2ggr. Och hur många gånger har Iran skickat på oss då? Hur många gånger har iran överhuvudtaget gjort Något mot oss?

5. Att Iran vill bygga kärnkraft har du allt emot men att USA kan spränga gjorden gör inget?. Ungefär som att jag springer runt med en pistol på stan och säger till polisen: "Men jag skulle aldrig skjuta nån" Varför i h*lvete skulle dom ha så mkt om dom inte tänker använda det?

Slutsats: Låt andra påverka vad du tycker.. Du har inte alltid rätt.

3 Mar 2006

Han kanske tror det ^_^ Problemet är att han försöker tala om för oss vad vi ska tycka...

4 Mar 2006

Så fungerar diskuterande människor; allt dom egentligen vill är att övertyga den andra, så dom vägrar att lyssna på vad den andra har att säga.

5 Mar 2006
Trådstartare #40

Alla halalslickare kan kolla här http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4776132.stm

j*vla mahmudstjärtar

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.