💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Cs Ska Jag Köpa?

43 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

jag har typ inte varit här på typ 1 år, men skit i det. vad jag undrar är vilket cs jag ska köpa. vissa säger 1.6, vissa säger cz och vissa säger source. själv vill jag mest ha source men först vill jag höra era åsikter...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Counter-Strike 1.6 är dock bäst

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

öhhhmmm va e det, jag vet typ inget om allt de här sakerna nan kan köpa och sånt... förklara

Nivå 0 · Nykomling

cz lätt!

20 Feb 2006

CZ - Vet jag inte mycket om.

CS 1.6 - Väldigt bra spelkänsla men inte bra grafik.

CSS - Väldigt bra grafik men inte bra spelkänsla.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag har typ inte varit här på typ 1 år, men skit i det. vad jag undrar är vilket cs jag ska köpa. vissa säger 1.6, vissa säger cz och vissa säger source. själv vill jag mest ha source men först vill jag höra era åsikter...

Jag sejer att du ente ska köpa source för att det finns ente lika monga servrar som du kan spela på... CZ o CS e dom två bästa... jag köpte ett paket BILLIGT med både CS 1.6 o Condition Zero! Jag har spelat source o de e ENTE bra ! så köp de paketet istället ! :cool:

22 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Det bästa är att du köper CZ (condition-zero)

Du får med singelspel och delected scenes (stava?).

Du får även med en installer till steam så du enkelt kan installera steam och med hjälp av steam kan du sedan spela counter-strike och condition-zero över internet, mot kompisar.

Om du köper source får du bara med source och det är inte alltid så kul.

Köp CZ!

Nivå 3 · Lärling

Cz = cs 1.6 online och Cz online.

det är mkt bättre... köp inte source det första du gör...

↗ till inlägget

bra svenska.

och vadå inte MONGA servrar, senast ja kolla i css fanns de 8000+

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

klart det finns "mogna" Servrar på css.

Alla köpte hl2 så fort det kom ut, css följde ju med oxå! :S

23 Feb 2006

Till en börja kanske man ska sattsa på att köpa CZ, jag tror att man får med 1.6 också (fick jag iaf.) Sen om du tycker det är kul finns ju counter-strike source.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är bättre spelkänsla i 1.6, men Source har ju betydligt bättre grafik, jag föredrar nog source

condition zero tror jag e bäst!

Men min kusin berätta om ett paket med 1.6 OCH cz, vet inte riktit...

25 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

aja, jag skaffade source... jag har typ 3 kompisar som kör det, dom är skitmycket sämre än mej på CS och jag är dålig... jag har bara en kompis som kör CZ och 1.6 men han är ingen n00b.

26 Feb 2006
Nivå 2 · Novis

1.6

28 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

aja, jag skaffade source... jag har typ 3 kompisar som kör det, dom är skitmycket sämre än mej på CS och jag är dålig... jag har bara en kompis som kör CZ och 1.6 men han är ingen n00b.

css har lite buggar och sånt men det är skön grafik tycker jag....plus att det är nyare :D :bah: :meddum: cz är gamlare men det är skönt också...
Nivå 5 · Fuskare

CS 1.6

29 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

1.6 självklart...

Nivå 2 · Novis

Source FTW...

Folk som säger att Source har buggar vet inte vad dom snackar om, efter den tredje uppdateringen så togs alla märkbara buggar bort och CSS har fortfarande support från Valve medan 1.6 och CZ har tappat allt vad Support heter.

Folk som säger att 1.6 har mer känsla har jag en fråga till. Folk som ligger med halva kroppen inuti en vägg tar bort hela känslan för mig. Gör den inte det för er?

30 Jun 2006
Nivå 0 · Nykomling

KÖP SOURCE DET ÄGER FETT OCH SPELT ÄR SÅ :cool: :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in