Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag är hyffsat duktig på slöjd, men ibland kan det bara vara för mycket för mig. Annars är det väl Geografi och SO som jag har lite svårt för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 (redigerat) Kemi är klart det jag är sämst på.dom andra är jag väl mellan G och VG på, antagligen för att jag inte pluggar allt för mycket <_< edit : slarvfel Redigerat 28 Juni 2006 av kaktus-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 suger i hemkunskap. nog bäst i matte, fysik kemi biologi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Hatar matte och fysik gaaaaaaaah!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag är sämst på Franska.. Och jag är mycket bra på... :huh: ¤Matte ¤Engelska ¤Kemi, biologi, Fysik ¤Textilslöjd :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xuande Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag är helt kass på bild. Jag hatar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Jag är bra på allt :) (Menar inte mad att skryta, men jag är faktist bäst av alla i min klass i typ alla ämnen, förutom bild, men jag suger ej på det. Jag är ju klassens pluggis ;) ) Redigerat 2 Augusti 2006 av Tox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 ja suger på matte dom andra ämnerna är jag ganska bra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) matte, vart lite ofta sjuk XD så ja har missat en del saker.... det som jag är bäst på är nog bild :D alla andra ämnen är jag nog sådär påXD Redigerat 2 Augusti 2006 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Syslöjd, men läraren gillar mig, så det går inte dåligt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 idrott, fick IG senast, palla va med på lektionerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag är bra på allt :) (Menar inte mad att skryta, men jag är faktist bäst av alla i min klass i typ alla ämnen, förutom bild, men jag suger ej på det. Jag är ju klassens pluggis ;) )Hur är det med svenskan, pyssen? Inga stora bokstäver när du börjar en parantes. Och vad är mad? Och så har du ingen punkt i slutet. Själv är jag dålig på SO och bäst på NO och matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.