SlimShady Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vad ska jag göra? Datorn börjar bli lite seg ibland. Vad kan det bero på? Nån som vet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 rensa på onödiga program, och kör sedan diskrensning och diskfragmenteraren så kanske den går lite bättre :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) Ta bort Onödiga genvägar på skrivbordet...jag har 4st räcker långväg.. Redigerat 20 Februari 2006 av Slumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ta bort Onödiga genvägar på skrivbordet...jag har 4st räcker långväg.. jag har 5 ifall någon vill veta ! :D :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 avbryt dina nerladdningar (om du nu gör de...) , rensa lite på skrivbordet, ta bort onödiga program... sen finns de nog inte så mkt mer.. du kan ju kolla om de finns nåt bra program på majorgeeks.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Kör med en full diskscanning, defragmentera hårddisken, virussök du kan ju ha virus, rensa bort onödiga saker som du inte använder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 men va de inte de ja skrev ? :P Slumpen: det räcker ju inte med att ta bort 4 genvägar från skrivbordet ?! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
O_2 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Formatera om hårddisken skulle ja säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Jag skulle rekomendera att köra en Virus Scann med Norton Anti Virus, Rensa datorn från onödiga program, tabort alla onödiga processer från datorn, kör en diskfragmetering och tabort alla cookies - filer från internet ifall du alltid är uppkopplad till nätet (som jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 men va de inte de ja skrev ? :P Slumpen: det räcker ju inte med att ta bort 4 genvägar från skrivbordet ?! :P va?!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Slumpen menade nog att han bara har kvar 4 Genvägar inte tog bort 4 Genvägar. Genvägar tar i övrigt ingen plats, eller gör så datorn blir segare. (Inget som man märker iallafall.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Att formatera är nog det bästa sättet om du vill få den snabb enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.