Har bara läst De vises sten. Jag tyckte det var en usel och tråkig bok. Men pga att det är den enda jag har läst så röstade jag på den.
Vilken Harry Potter-bok Är Bäst?
Halvblodsprinsen är klart bäst!
halvblodsprinsen
↗ till inläggethåller medVilken Harry Potter-bok tycker du är bäst?
Själv tycker jag att Harry Potter - den Flammande bägaren är en solklar etta.
Harry Potter - Fenixordern
Flammande bägaren eller halvblodsprinsen är bäst...
Sämst är nog hemligheternas kammare. >.<
Vem orkar läsa?
Håller med Salzalada..!!! HP och Fb ä bäst..!! :)
Kan inte säga att någon är bättre än dom andra, men jag röstade på ettan för att den är just den första.
en kort summering...
1:a boken endast bra för där fick man veta mer om trollkarlsvärlden
2:a boken ganska ointressant, den sämsta av dem tycker jag faktist
3:e boken är den bästa av alla böckerna, när jag läste den första gången så gick det bara inte att sluta läsa :P
4:e boken är också rätt bra men den kommer på delad tredjeplats med fenix ordern (5:an)
5:e boken är som jag redan skrivit delad tredje plats. Efter att jag hade läst 4:e boken så var det väldigt irriterande att vänta på 5:e boken för att fjärde boken hade ett väldigt irriterande slut.
6:e boken var väldigt suverän, jag hade väldigt svårt att välja vilken av tredje och sjätte boken som var bäst. Men tillslut så valde ag sjätte boken som näst bäst.
Favorit karaktärer: Fred, George och Harry. Dumbeldore är också bland mina favoriter, men jag tycker att det var tråkigt att han dog
halvblodsprinsen
↗ till inläggethalvblodsprinsen är bäst!Hemligheternas Kammare är riktigt bra. :)
Jag tycker fången från axkaban äe bäst
Fången från Azkaban är den senaste jag läst och den är bättre än de 2 första.
Harry Potter Den Flammande Bägare :)
harry potter och de vises sten :P
hemligheternas kammare är absolut sämst
Jag har inte läst någon Harry Potter bok så jag röstade blankt.
Jag tog Flammande Bägaren men det är för att jag har inte hunnit läsa nån mer bok... :(
Harry Potter och halvblodsprinsen :)
Harry Potter och den flammande bägaren :cool:
Harry Potter och fången från Azkaban :D
Vet inte vilken jag tycker är bäst men tog halvblodsprinsen :)