💬
Logga in
Fuska.se

Black!

21 svar · startad

Trådstartare #1

E det nån som längtar till spelet Black???

Vad tror ni om det???

Senast ändrad:

japp det verkar väldigt grymt faktiskt. det är så bra så att ps2 kör precis på gränsen av vad den tål har ja hört, läste gamereaktors senaste nr( feb ) och han som skrev sa att det hade kommit massa konstiga ljud och sen blivit jätte varmt :P . och såg då bilder o de verkade grymt. men de har väl redan släppts ? jag såg det i onoff tidningen som kom idag !

d släpps den 23/2 alltså på Torsdag

aha aa okej det kan nog stämma när jag tänker efter :P

Jag tror de blir de snyggaste spelet till playstation 2 någonsin och ska lätt köpa det! :cool: :gitarr:

21 Feb 2006

Jag kommer nog troligen att köpa det eller så köper en kompis tillmig det och så lånar jag det av honom.

Vad går det ut på?

Vet inte riktigt men man är en hemlig agent som åker till östeuropa för att ta livet av terrorister! :blink: :gitarr:

hahaha det är nog något med utomjordingar eller nåt

22 Feb 2006

Jag tror det e grovt.

↗ till inlägget

Vet inte riktigt men man är en hemlig agent som åker till östeuropa för att ta livet av terrorister! :blink:  :gitarr:

ja så är de :P du är en agent o ska döda terrorister i östeuopa o inte döda massa aliens :P

Det är ju EA som gör det så då måste det vara ganska bra iallafall eller jättebra.

23 Feb 2006

jag ska lungt köpa det :cool:

ja har spelat det .. ja tyckte de var dåligt

Trådstartare #15

Har du redan köpt det?

10 Mar 2006
↗ till inlägget

hahaha det är nog något med utomjordingar eller nåt

Nepp bara gamla hedliga ryssar :)
11 Mar 2006

Tycker inte det verkar bra.

12 Mar 2006

Jag har spelet och de är de bästa till den här generationen! :cool: :gitarr:

1 Jan 2007

när man har vunitt banan som heter nånting med brigde... och banab efter har man vunnit spelet då?

om man har gjort det så är spelet skit kort!

det e jätte långa banor

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in