↗ till inläggetjaja mew tar inte deoxis
Nix det gör han inte... ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetmewtwo är en klon!därför är han svag medans mew är en äkta pokemon!så de så!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P
Är du verkligen 21 år? Enligt mej är nog den starkaste Pokemonen Lucario eller Tyrannitar.
Enligt mig, så är Deoxys och Mewtwo bäst i verkligheten. Jag vet... Arceus är ''bäst'' -_- Men det är ingen omöjlig utmaning iaf.
Beros på vad man menar med "starkast" jag tror typ machamp är stakast i strength xD medan typ mew är mäktigast.....
LOL hoppas någon fattar vad jag menar
Nej, ingen fattar 8)
LOL mistänkte det
^_^
ok då gör jag en ny förklaring.
Machamp tror jag kan lyfta mest vikt därför är han starkast.Medans mew har starkast attacker därför är han mäktigast.
Nu då?
:P
Det är fortfarande fel. Det är inte alls säkert att Machamp är starkast. Mew är inte heller mäktigast.
LOL jag tycker det...eller kanske deoxys är starkast
Du verkar mkt osäker också. Enligt mig är Mewtwo och Deoxys de bästa. Enligt pokemon är Arceus bäst. För Arceus är ju ''gud'' över alla pkmn -_-
Jepp jag är osäker...och spelar inte pokemon så mycket längre heller.
Men som du säger är ju Arceus "gud" över pokemo så du kan han är både starkast och mäktigast :P :)
Va?
↗ till inläggethan menar väl att "arceus" är starkast mäktigast etc... :student:Va?
Nja acecus är nog "mäktigast" eftersom han är "gud" men jag skulle att Deoxys är starkast...
Kanske det.
arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå han
↗ till inläggetnä det går nog om man har många olika sorters pokemon och att alla är starka. B)arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå han
Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)
↗ till inläggetja men du får tro vad du vill? :DJag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in