💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Starkaste Pokemonen?

67 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jaja mew tar inte deoxis

Nix det gör han inte... ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

mewtwo är en klon!därför är han svag medans mew är en äkta pokemon!så de så!!!!!!!!!!!!!! :P  :P  :P

Är du verkligen 21 år? Enligt mej är nog den starkaste Pokemonen Lucario eller Tyrannitar.

Nivå 4 · Lärling

Enligt mig, så är Deoxys och Mewtwo bäst i verkligheten. Jag vet... Arceus är ''bäst'' -_- Men det är ingen omöjlig utmaning iaf.

19 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

Beros på vad man menar med "starkast" jag tror typ machamp är stakast i strength xD medan typ mew är mäktigast.....

LOL hoppas någon fattar vad jag menar

Nivå 4 · Lärling

Nej, ingen fattar 8)

Nivå 5 · Fuskare

LOL mistänkte det

Nivå 4 · Lärling

^_^

Nivå 5 · Fuskare

ok då gör jag en ny förklaring.

Machamp tror jag kan lyfta mest vikt därför är han starkast.Medans mew har starkast attacker därför är han mäktigast.

Nu då?

:P

Nivå 4 · Lärling

Det är fortfarande fel. Det är inte alls säkert att Machamp är starkast. Mew är inte heller mäktigast.

Nivå 5 · Fuskare

LOL jag tycker det...eller kanske deoxys är starkast

Nivå 4 · Lärling

Du verkar mkt osäker också. Enligt mig är Mewtwo och Deoxys de bästa. Enligt pokemon är Arceus bäst. För Arceus är ju ''gud'' över alla pkmn -_-

Nivå 5 · Fuskare

Jepp jag är osäker...och spelar inte pokemon så mycket längre heller.

Men som du säger är ju Arceus "gud" över pokemo så du kan han är både starkast och mäktigast :P :)

Nivå 4 · Lärling

Va?

21 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Va?

han menar väl att "arceus" är starkast mäktigast etc... :student:
Nivå 2 · Novis

Nja acecus är nog "mäktigast" eftersom han är "gud" men jag skulle att Deoxys är starkast...

Nivå 4 · Lärling

Kanske det.

Nivå 3 · Lärling

arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå han

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

arceus ska ja ha bäst stats och kunna bli vilken typ som helst så det borde va han men det är nog inte omöjligt att slå han

nä det går nog om man har många olika sorters pokemon och att alla är starka. B)
Nivå 2 · Novis

Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tror fortfarande att deoxys är starkarst. ;)

ja men du får tro vad du vill? :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in