💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Starkaste Pokemonen?

67 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Många tror att Mew utvecklas till Mewtwo <_<

Sjukt.

Mega Martin: Kanske det,men eftersom Mew kan lära sig vilken attack som helst så kan ju han spöa upp Mewtwo med en Dark attack osv osv....

23 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

jag tror rayquaza den kommer från en annan planet och är ju den som stoppar bråket melan gruodon i emerald

Ja men Det gör Deoxys också

Nivå 2 · Novis

deoxys så klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling

Ok kanske Mew skulle slå Mewtwo med tex Shadow Ball, men typ i en strid mot Rayquaza skulle Mewtwo slå han medans Mew losar.

Nivå 2 · Novis

[deoxys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ok

Nivå 6 · Fuskare

Sluta spamma!

Nivå 2 · Novis

DEoxys tycker jag har starkast attacker

Attack är starkast men defend vinner

Ok kanske Mew skulle slå Mewtwo med tex Shadow Ball, men typ i en strid mot Rayquaza skulle Mewtwo slå han medans Mew losar.

På vilket sätt då?Mew kan lära sig Ice Beam,eller Dragon Claw,då besegrar han Rayquaza enkelt han också.

ja faktist och vilken attack kan Mewtwo lära sig som är bra på rayquasa???

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Kan Mewtwo lära sig Ice Beam? Nej. Kan Mewtwo lära sig Dragon Claw? Nej. Så Mew äger Rayquaza!

24 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Många tror att Mew utvecklas till Mewtwo <_<

min kompis tror att mewoth utveklas till mew och mew utveklas till mewtwo!sjukt!!!!!hahahahahahahahhahahahahahaha:lol::lol::lol::lol:
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

mewtwo är en klon!därför är han svag medans mew är en äkta pokemon!så de så!!!!!!!!!!!!!! :P  :P  :P

rayaquaza kungen över alla haha (df han bor i himelen livet på ett siver fat altaria är slaven salmance är skoputsare king over all the dragons

en fråga varför står det p2006 på mitt namn???

Nivå 1 · Novis

mew

skoja rayquaza

Senast ändrad:

Deoxys vs Mew

Nivå 1 · Novis

jaja mew tar inte deoxis

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in