Många tror att Mew utvecklas till Mewtwo <_<
Vilken Är Den Starkaste Pokemonen?
Sjukt.
Mega Martin: Kanske det,men eftersom Mew kan lära sig vilken attack som helst så kan ju han spöa upp Mewtwo med en Dark attack osv osv....
jag tror rayquaza den kommer från en annan planet och är ju den som stoppar bråket melan gruodon i emerald
Ja men Det gör Deoxys också
deoxys så klart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ok kanske Mew skulle slå Mewtwo med tex Shadow Ball, men typ i en strid mot Rayquaza skulle Mewtwo slå han medans Mew losar.
[deoxys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok
Sluta spamma!
DEoxys tycker jag har starkast attacker
Attack är starkast men defend vinner
Ok kanske Mew skulle slå Mewtwo med tex Shadow Ball, men typ i en strid mot Rayquaza skulle Mewtwo slå han medans Mew losar.
På vilket sätt då?Mew kan lära sig Ice Beam,eller Dragon Claw,då besegrar han Rayquaza enkelt han också.
ja faktist och vilken attack kan Mewtwo lära sig som är bra på rayquasa???
Kan Mewtwo lära sig Ice Beam? Nej. Kan Mewtwo lära sig Dragon Claw? Nej. Så Mew äger Rayquaza!
↗ till inläggetmin kompis tror att mewoth utveklas till mew och mew utveklas till mewtwo!sjukt!!!!!hahahahahahahahhahahahahahaha:lol::lol::lol::lol:Många tror att Mew utvecklas till Mewtwo <_<
↗ till inläggetmewtwo är en klon!därför är han svag medans mew är en äkta pokemon!så de så!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P
rayaquaza kungen över alla haha (df han bor i himelen livet på ett siver fat altaria är slaven salmance är skoputsare king over all the dragons
en fråga varför står det p2006 på mitt namn???
mew
skoja rayquaza
Deoxys vs Mew
jaja mew tar inte deoxis