tja har trötnat på tibia för länge sen och maple story är jobigt att ladda ner.
Vet någon nåt roligt spel (för modem)
tja har trötnat på tibia för länge sen och maple story är jobigt att ladda ner.
Vet någon nåt roligt spel (för modem)
Faktiskt inget alls... De flesta MMORPG spel kräver Bredbands anslutning men varför inte skaffa dig bredband. Jag anser det vara billigare och bättre att ha än modem.
Eller det kanske finns något spel men inte särskilt så högt uppskattad tror jag.
Modem suger, skaffa bredband för f-n
det finns ju MU online
fast det kanske e lite för svårt för modem men det ska nog funka
vad e maple story?hemsida? :huh:
Om du skaffar Bredband ska du köpa World of Warcraft. Det är riktigt roligt, bara lite synd att det kostar ca 120:-/mån.
Jag kan inte skaffa bredband bor för långt från stan inte heller adsl
du jag bor 12 mil från närmsta stad och har bredband så försök ej
det e inte säkert att ha kan ha bredband för ja bor rättså nära en stad men har inte kunnat ha bredband innan
www.soldat.pl
Respektera att han har Modem, ni behöver inte pâpeka att han ska skaffa ADSL/Bredband, för han vet det redan.
↗ till inläggetwww.soldat.pl
Respektera att han har Modem, ni behöver inte pâpeka att han ska skaffa ADSL/Bredband, för han vet det redan.
Ja skaffa soldat.. inga större problem med modem, se bara inte till att inte ha uppe andra program samtidigt som tex Msn
alla kan inte ha bredband min kusin har modem och kan inte få bredband men jag har och vi bor 500 meter ifrån varran.
men han kan spela de flesta spel ändå bara att dom tappar anslutningen ibland
Min modem klarar inte ens tibia eller Mapel story (va nöjd!). Men Rose-online eller runescape funkar kanske. :) Soldat är ju det bästa som finns men om du bara vill ha Momorpg eller vad det nu heter kan du söka på google efter det jag hittade en sida men 200 gratis men jag kommer inte ihåg adressen. :(
Beror ju på utdelningen av bredband. Under år 2005 hade jag inte kunnat få Bredband trots att jag bodde 7 Km ifrån närmaste stad.
Nu har jag det dock. Men om ni inte har tillgång till bredband bör ni ju klaga på kommun. ;) Så gjorde vi och inom kort byggde de ut bredband åt oss. ^^
men kan ju alltid spela runescape om man inte kan ladda ner nåt ;)
EDIT!
ta bort detta det blev dubbel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in