Tror du att Leatherface finns i GTA? Själv är jag ganska osäker om han finns eller inte, jag skulle vilja ha mer bevis.
Tror Du Att Leatherface Finns?
Vart har du hört det? Jag har inte hört nånting om Leatherface i GTA.
Jag har hört enormt mycket om det, det sägs han kommer pâ natten.
Jag tror fullt pâ att han finns , men det finns inget riktigt bevis pâ att han finns.
någon som kan fixa bevis så skulle det va bra. jag tror det inte
Han finns nog
Jag bryr mej inte
I vilken stad eller i vilket GTA?
San Andreas, vet inte vilken stad.
Fräkt! Antagligen i Las Venturas.
Jag tror inte att han finns.
jag tror inte heller att han finns
Jag bryr mig inte om han finns eller inte.
↗ till inläggetVad jag ser, så har du redan skrivit i tråden om du tror han finns eller inte!Jag bryr mig inte om han finns eller inte.
"Jag tror inte att han finns."
Ja bryr mig inte alls om han finns o ja fattar inte hur folk orkar sprin´ga runt o leta efter en person i flera timmar.....
Lether Face finns inte det har till och med Rock Star sagt själva. Har för mig att det är CJ i hockeyutrustning som brukar kallas Letherface eller så var det någon annan påhittad varelse.
Bryr mej inte alls, förstår inte varför det ska vara sånt rabalder runt den frågan
Vem är leatherface? har hört många prata om honom....
↗ till inläggetJag har läst att man inte ska lita på Rockstar games och jag har också läst att Rockstar games själva har sagt att de har gömt en massa hemligheter i spelet och att de kommer att svara på alla gåtor nån gång i framtiden. Vi får helt enkelt vänta på tills den tiden kommer.Lether Face finns inte det har till och med Rock Star sagt själva. Har för mig att det är CJ i hockeyutrustning som brukar kallas Letherface eller så var det någon annan påhittad varelse.
Men om han finns så ska jag slå ihjäl honom. :evil:
Han finns, han kommer kl. 00:00 - 00:10 i Las Venturas!