💬
Logga in
Fuska.se

Hur Är Din Klass?

100 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Min klass är ganska pratig ibland men för det mesta så är den bra.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Haha. Jag röstade på Skön.

Killarna är datornördar och tjejerna är fotbollsnördar. Perfekt blandning.

Nivå 1 · Novis

Alla lärare klagar över att vi pratar så mycket och inte gör arbetet klart :P men ändå är vi bästa klassen i skolan :gitarr:

(dessa komentarer har vi fått från lärarna)

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

För fem år sedan pratade jag väldigt mycket på lektionerna precis som hela min klass men sedan så lugnade jag och min klass ner oss.

Nivå 8 · Veteranfuskare

vi snackar som f*n i vår klass :P

Nivå 7 · Fuskare

Ja tog skön...

Vi e as pratiga på alla lektioner typ,förutom träslöjden typ...

Nivå 1 · Novis

Ganska Jobbig Inte direct Som Dom Går I 6:an!!!!

Min klass är skön & jag trivs med det.

pratig, men vi har inte samma klasser på alla lektioner så det varierar.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Konstig, en salig blandning mellan överväxta, impulsiva skitungar, fjortisar och lite andra sköna typer.

↗ till inlägget

Konstig, en salig blandning mellan överväxta, impulsiva skitungar, fjortisar och lite andra sköna typer.

Som våran spanska då, bara jag som är normal ^^.

Alla tjejer i den klassen är fjortisar.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

min är störd de pratar,de skriker och alla typ sloss

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

En killkompis i min klass är lite störd för han hittar på smeknamn till alla hela tiden.

Nivå 4 · Lärling

Konstig. En del vet inte ens hur man använder en dator.

Ehh...Ganska konstig och enformig,alla spelar bara fotboll när dem har chansen,dem är bra på fotboll och matte,resten suger dem på.Bara 3 stycken som är bra i alla ämnen(en av dem är mig).En annan konstig sak är att vissa springer ut när läraren är borta och spelar fotboll.Ja,där ser man vad beroende man kan bli av fotboll. :rolleyes:

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #16

Det är jag och mina två kompisar som är bäst i min klass i alla ämnen.

Vi har lite av varje i våran. Vi har Fjortisar (Smink, snygga kläder och beeter sig någorlunda bimbo aktigt), Bjursingar (Där vi kommer ifrån menas det att de är snåla men samtidigt mycket populära av sig), Girl Power (En grupp med tjejer som alltid håller ihop. Lite "vill förändra världen" typer), Grabbarna Grus (De flesta som Röker, Dricker och gör något annat som man inte borde göra vid en sådan ålder som de själv.), Bärsgårn Gänget (Jag och mina tre polare. Vi kallas såhär eftersom vi är någorlunda udda ifrån de grupper jag räknat upp här ovanför ;))

Så min klass är lite främlingsfientliga och väldigt skygga av hos i vanliga fall.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Min klass är så förbaskad jobbig. På många lektioner så är det många som pratar och det blir riktigt irriterande till sist. Många i klassen kastar suddgummi på varandra och är allmänt störiga på lektionerna. Men det finns inte bara störiga typer i klassen det finns även ”pluggsar”. Jag älskar dem för dem är inte störiga på lektionerna och pratar inte speciellt mycket. Det finns även en del personer som kan vara sköna i bland men överlag är min klass riktigt störig. Tur att man ska byta klass i 7:an och slippa de flesta klasskamraterna, ska bli skönt med lite omväxling, jag är trött på mina klasskamrater.

24 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Min klass är väl som Presentation's eftersom vi går på sam ma skola. Men jag tycker det är lite dålig stil på vissa i klassen för man kan berätta en hemlis för de under helgen och de lovar att inte berätta det för nån. Men sen när man kommer tillbaka till skolan vet nästan 3klasser om det och då har "ryktet" ändrats helt konstigt så att inte ett ord av det jag sa till min kompis f*nns med. Utan alla tre klasser tror något HELT annat än vad jag från början sa till min kompis... :blink:

Nivå 7 · Fuskare

Min klass e asjobbig........ fast de finns ju ett par helschysta snubbar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in