jag har andvänt smink, när jag lätt mig sminkas en gång inför en spelning.. och så vitt jag vet så är jag kille... såg rätt äkligt ut och kommer aldrig göra om det inte ens om jag skulle vara emd på tv
Använder Ni Smink?
Nope! Jag har aldrig använt och jag har inga planer på göra det heller :blink:
Skojar du? Är du verkligen F?
Jag tycker det är udda mer killar som använder smink, men mycket mer udda med tjejer som inte gör det.
Smink gör tjejer snyggare.
Jag använder Aldrig Smink Jag har inte ens prövat och jag kommer aldrig göra det för jag är Kille , Men jo jag använder Gèle Men det är inte samma sak .
Läppstift FTW :lol:
Öhh, nej!
Valde den längs nere...
Jag använder inte smink, och har aldrig testat (lär inte göra det heller).
Dock använder jag hårspray till håret, men det räknas inte in i kategorin smink.
neva smink.. :D
Jo! Jag använder det hela tiden. Nä men har gjort det en gång. På klassresan. Kan lika gärna berätta hela historien. Vi var 4 grabbar som delade sovrum. Och så knackade det på dörren och så kom det in några tjejer från klassen. Och dom hade redan planerat det där(att vi skulle ha smink alltså). Så vi ides inte säga emot. Jag såg ut som min syster vilket var väldigt komiskt. Sen när vi skulle ta bort skiten. Då gick det inte. Det var vattenfast! Så vi skämdes där ett tag. Men det gick att ta bort sen. Som tur var. LOL
Nej . Jag använder aldrig smink och inte gjort det heller och kommer aldrig göra det . För jag är Kille . :) Men jag använer Géle Men det är inte smink!. :lol:
Aldrig!!
Nej jag ska inte heller jöra det! =T Jag är en kille.
↗ till inläggetSjälv tog jag det längst ner...
jag tog det längst ner. Alltså NEJ, jag anävnder inget typ av smink.
jag tog såklart inte...jag e ju inte b*g!
↗ till inläggetjag tog såklart inte...jag e ju inte b*g!
Så bara för att man är kille och använder smink så är man bög? Det lät korkat...
Nej, jag använder inte smink.
Jag använder inte smink.
Alla killar som aldrig har använt smink. Testa, det är en riktigt underlig känsla som man aldrig vill känna igen.
ja sminkar mej varje dag, vaddå då e de nåt fel me de eller??
hehe, skoja bara, de enda stället på kroppen ja har sminkat mej på är BRUNÖGAT, om ni fatttar va ja menar hoho...
Nej.. Och har inga planer att börja använda det heller =/