Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Jasg har märkt en sak när jag har kollat på fusk. Nästan alla fusk, här på fuska.se, är kopierade från .nu! Om ni inte har märkt det, så har faktist .nu Copyright på dom flesta fusken! Även admin har skickat in kopierade fusk! Detta borde inte få göras! :angry: /\Mîhker/\ Redigerat 24 Februari 2006 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ge oss exempel, Mîhker! Det kan lika bra vara dem som kopierat av oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag säger så här: LOL! Mycket koll de har som godkänner fusk här på sidan, det är många fusk är kopierade från andra sidor. Min fråga är kollar ni som godkänner fusk överhuvudtaget om fusken är kopierade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Som du vill orginal från .nu Kopierad från .nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Hur kan du veta att det är admin som kopierat? Redigerat 21 September 2006 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Éfetrsom jag såg på datumet när det var inskickat! Ett tips: Tänk först, fråga sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Själva fusket tillhör ju alla så det anser jag själv inte är något olagligt att ta ifrån. Fusken kommer ju från speltilverkarna och de ger ju ut dem via internet så det är ingen bestämmelse om att man inte får ta fusk från andra sidor och lägga dem på sin egen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag vet men ändå... Jag tänkte att när dom har skrivit copyright, men egentligen så e de ju faktist inte olagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja, det låter dumt att säga att dom har copyright på fusken. Det är ju som sagt spelutvecklarna som oftast gjort att fusket fungerar så det borde vara dom som har copyright egentligen? Iallafall så är det nog väldigt svårt att komma på egna fusk till spelen tror du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sidan vi skulle ha kopierat från: Inskickat av plabb den 2004-07-06 Tipsa en kompis | Utskriftsvänlig | Anmäl odödlighet tryck vänster fyrkant upp triangel höger cirkel ner kryss vid fusk-menyn oändligt med ammo tryck ner kryss vänster cirkelner kryss vänster cirkel vid fusk-menyn alien-läge tryck upp trekant upp trekant upp trekant upp trekant vid-fuskmenyn xen gravitation tryck upp trekant ner kryss upp trekant ner kryss vid fusk-menyn Fuska.se: Inlagt: 22/12-2003 16:50 Uppdaterat: 22/12-2003 16:50 Skribent: admin Odödlighet: Tryck Vänster, Fyrkant, Upp, Triangel, Höger, Cirkel, Ner, X vid fuskskärmen. Oändlig ammunition: Tryck Ner, X, Vänster, Cirkel, Ner, X, Vänster, Cirkel vid fuskskärmen. Slowmotion läge: Tryck Höger, Fyrkant, Upp, Triangel, Höger, Fyrkant, Upp, Triangel vid fuskskärmen. Osynlighet: Tryck Vänster, Fyrkant, Höger, Cirkel, Vänster, Fyrkant, Höger, Cirkel vid fuskskärmen. Alien läge: Tryck Upp, Triangel, Upp, Triangel, Upp, Triangel, Upp, Triangel vid fuskskärmen. Xen tyngdkraft: Tryck Upp, Triangel, Ner, X, Upp, Triangel, Ner, X vid fuskskärmen. Det är inskickat 7 månader senare på den andra sidan och du menar att vi har kopierat det när det inte ens är samma fusk? Gratulerar till §1.19 & §1.11 Sedan så förekommer det ofta samma fusk eftersom många är medlemmar på flera sidor och lägger in sina fusk på båda sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) ja men var f*n tror du .nu får fusk ifrån då?! nog tror ja att dom tar från andra sidor också :P Redigerat 24 Februari 2006 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om man inte får skicka in fusk som finns på andra sidor kan man ju inte skicka in ett enda fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.