Justusett Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har aldrig känns känslan att vara kär i någon! ^^ lr kanske vet inte hur det är... har ni kärat ner er nyligen? :gitarr: lr nått.. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skuurt Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jodå,det har väll hänt ett par gånnger är kär i en nu <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kärleken förvirrar mig faktiskt för tillfället. Exet är fortfarande kär i mig verkar det som. ;) Dock så är jag inte säker om jag är riktigt kär i henne själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Visst har man ju vart kär... E d nu t.om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 har väl hänt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jaa... har allt vart det många gånger. men just nu verkar d som man är kär i flera samtidigt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jag har varit kär i många och är det nu ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jaa... har allt vart det många gånger. men just nu verkar d som man är kär i flera samtidigt :blink: Ja känner precis så oxå...... e typ kär i 5-6 st....... de e rätt jobbit ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 sååådan här trååd finns redan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jag e kär nu och har vart dt mååånga gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jaa... har allt vart det många gånger. men just nu verkar d som man är kär i flera samtidigt :blink: Jo tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Jag är ihop med en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.