💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Kärat Ner Er?

97 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Bevisat faktiskt att "kärlek" kommer från en liten del av hjärnan ... Visst kan man tycka någon är mindre attraktiv än andra men det spelar inte så stor roll faktiskt , eftersom det är bara mentalt...

Det där tror jag jag fattar...

Eller inte. Men det låter vettigt.

Senast ändrad:

2 Nov 2006

Har aldrig varit kär i nån. ;) Men jag har tappa räkningen på hur många som är/var kär i mej... En tjej som e kär i mej blev kompis med mej. Om jag vore ihop med hon vore det iaf för att hon var snäll och kompis med mej :P

mycket :wub:

Nivå 4 · Lärling

Yep. Men vet att den personen aldrig kmr tycka om mig så mkt.

jag är kär i en och en annan är kär i mej

Nivå 3 · Lärling

Gillar en tjej.. men hon är aspopulär typ, och det är inte jag.. Men de värsta är typ att hon e kär i nån annan :( ... Fast har nästan glömt henne för jag vet att det inte är nån ide.. Ska nog vänta tills nån kommer till mig istället, mycket enklare. Och jag vet inte om jag har fel, men för tjejer är det inte lika pinsamt ifall någon nobbar dom när dom säger att dom gillar en..

Nivå 6 · Fuskare
Egentligen är jag inte riktigt säker på när man är kär, vet bara att jag tycker väldigt mycket om någon nu och jag tror han gillar mig tillbaka.
Nivå 6 · Fuskare

Har varit kär. Kanske nu också men jag har ingen tjej. Egentligen är det gasnka onödigt på sätt och vis att skaffa en tjej nu. Det är ju inte speciellt många som är ihop med nån ofrån 13års åldern tills man dör....

3 Nov 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag är typ lite småkär i tre tjejer samtidígt. Två av dom går i min klass, och den tredje, som jag typ gillar mest, gick i min förra klass. Henne träffar jag bara ibland, om man råkar träffa på varandra ute eller nåt liknande (vi bor i samma område).

Nivå 7 · Fuskare

är kär i en person o som tur är är jag också tsm med henne.

är kär i en men vet inte som många andra om den gillar en själv xP

Nivå 4 · Lärling

Ja.

den tjej jag gillar gillade mej när vi gick i 4:an men då hade jag inga känslor för henne det fick jag ett halvår senare men då var jag för blyg,men så blev hon ultrapopulär bara för en 9:a gillade henne när vi gick i 7:an,dom blev ihop,han gick ur skolan,hon blir ihop med någon annan,jag försöker glömma henne nu.

4 Nov 2006
Nivå 4 · Lärling

Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det :unsure:

Nivå 7 · Fuskare

det var jag med men hon vet om nu..=)

mycket lättare om dom vet..tycker jag..

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det  :unsure:

samma här :/

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag är kär i en tjej, men självklart är jag så otroligt blyg, så inte vågar jag berätta det  :unsure:

Jobbigt det där :(

5 Nov 2006

samma här också =/

6 Nov 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har aldrig känns känslan att vara kär i någon! ^^

lr kanske vet inte hur det är...

har ni kärat ner er nyligen? :gitarr:

lr nått.. :cool:

Har hänt många gånger detta året det kommer ju nya hela tidan :o

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jag! Kär?!

Nej då, Fusk Katten har inte varit kär i alla fall.

Det är inte svårt att bli kär, det är svårt att göra något åt det senare.

Det finns inget värre än att gilla någon som inte vet att man existerar och man är okapabel att göra något åt det. :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in