Är det någon här som kör Herren på Teppan här eller? Om ni gör det skulle ni nog vilja va hoss oss och köra det för där är det nästan blodigt allvar! Alltid är det nån som startat kranen när vi ska ha lekition igen men skriv i alla fall vad ni tycker! :D
Herren på Teppan?
min förra skola hade en kulle som vi körde herren på teppan på tillls dom tog bort kullen och byggde ett hus där istället
vi brukar köra det ofta
LOL, ni vill inte ha gustav i eran skola, alla i skolan skulle ta ner han [ skolan är 700 pers ], han tog ner alla, asså han tog inte ner alla på en gång, han tog ner alla 1 efter 1
ni skulle inte kunna ta ner vår skola hehe 6 orna tar ner alla
Öhm. Vi höll "Teppan" i 3 timmar bara för att reta småttingarna.
Över 70 stycken blev mulade och 20 pers tog vi som krigsfångar.
Vi får inte på våran skola de är bara massa glin som börjar lipa hela tiden
Säger samma som Kakanrott, bara massa glin...
Vi kör det , Idag när vi körde det blev det typ en ''Gang-fight'' ( as kul )
Öhm. Vi höll "Teppan" i 3 timmar bara för att reta småttingarna.Över 70 stycken blev mulade och 20 pers tog vi som krigsfångar.
det värkar ju as kul när ni gör det och tar krigsfångar fast när vi körde det så var det alla på en person för att han var så stor och afst han kunde vara själv mot typ 10 pers så vann han det såg skit kul ut nät han slängde iväg de andra
aså ni skulle sätt min första skola! aså jag och nåra kompisar kastade ner en i lekis han fick ont!!!, men om man ger sig in i leken får man leken tåla!! så är det ju. sen så var det en i min klass som fick stryk (nästan klenast i klassen) av en i sexan. aså jag blev så sur att jag mulade den i sexan i en kvart.. jag tog en snöboll (vinter annars ajj!!!) så kastade jag den på min fot för att jag skulle bli arg. då blev jag så arg att alla vart rädda!!!
På min förra skola hade vi också det ett tag men sen fick vi inte, pågrund av nått småglin som skadat sig "JÄTTE MYCKET"!
(han fick typ ett skrubsår) :roll:
Vi får inte leka det utan hjälm. Kullarna är 3 meter höga och halare än isen i skandinavium. Med massa hårda snögrejer som sticker upp. Förut körde mot nåra som går i vår 8:a. jag va den enda som vågade gå på av alla som var me. Halva 4:an och 5:an.
Vi får inte leka det utan hjälm. Kullarna är 3 meter höga och halare än isen i skandinavium. Med massa hårda snögrejer som sticker upp. Förut körde mot nåra som går i vår 8:a. jag va den enda som vågade gå på av alla som var me. Halva 4:an och 5:an.
våran är 6-7 meter höga, vi har utan hjälm, alla mot alla, lärarna säger ingenting, så är det i vår skola
Men vad ni än gör så skulle ni inte vara i vår skola för där är är alla så galna! Läs bara det jag skrev i ämnet "olyckor" För idag var det jätte blodigt i vår skola många var i lektionen med näsblod och fläskläppar och en massa som grät! Ni kanske inte tror på det men det är sant! :(
Jaa, det har vi men det blev förbjudet när en killa halkade ner på rygg och blev överkörd av en cykel rakt i fejan!
"Teppan" är 7 meter hög och har ett fåtal hemliga gångar och ett "fängelse".
I "fängelset" lägger vi krigsfångar.
ALLA och då menar jag ALLA är rädda för "fängelset".
Vi brukar köra på ett isberg! Det gör ganska ont när man ramlar! :D
Det borde var mycket skoj ni har i så fall! Speciellt med ett fängelse! :)"Teppan" är 7 meter hög och har ett fåtal hemliga gångar och ett "fängelse".
I "fängelset" lägger vi krigsfångar.
ALLA och då menar jag ALLA är rädda för "fängelset".
Jo. Jag var med och grävde fängelset.