💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Avatars/banners/bild Till Gimp

385 svar · startad

jag tycker den får 2. elden kan du väll inte gjort själv eller? den fanns väll redan på figuren när du klippte ut den. och det syns ganska tyligt att du bara lagt gubben som bakgrund och gjort den lite oskarp.(lagt gubben många gånger)

edit: sen har du väll lagt nått glas öga eller sådant.

Senast ändrad:

du det finns andra sätt men du har rätt bakgrunden liknar rendern men jag gjorde inte så det var lite paintning jag fick hålla på med där

miglot: man ser tydligt att det är render för man kan se blått från hans fot och lite från armarna

Ofta jag ser inte det jag kanske skickade fel bild. Jag har tagit väck den så det går inte att ändra.

Förrresten så undrar jag ved ni tycker om mitt bidrag till GRATISMIX tävlingen (-->LÄNK<--)

Senast ändrad:

Miglot: det kanske går lite för fort och den har en tendesn att bli väldigt jobbig när den går så fort.

post-13569-1146501377_thumb.jpg

2 May 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

@Miglot: Animeringen är snygg. Men det går lite för snabbt och "Varför betala?" kanske skulle vara ljusgrön precis så att det passar in bättre.

@mu1991: Rättså snygg faktiskt. 8/10

Senast ändrad:

a jag försökte för längaden men allt blev fel.

Men MU kan du svara hur du gör så Ägiga bakgrunder. Jag är inte så bra på det tycker jag. Jag följer alltid turotrials.

En som jag gjorde snabbt. Hade lite fel färger på rendern.

När jag tänker efter så är Animeringen bara defults. :)

Senast ändrad:

3 May 2006

det sättet jag har gjort på dom två senaste har jag kommit på själv och det finns ingre tut som jag vet om. men jag tror jag kommer ha lite svårt att berätta det för dig.

du kan testa att titta på gimptalk och här

Du kan säga vad du använder mest hur fick du tex denna:http://img481.imageshack.us/img481/347/post1356911465013772qt.jpg

Efekten. Jag menar den där snyggadimmiga biten.

4 May 2006
↗ till inlägget

Du kan säga vad du använder mest hur fick du tex denna:http://img481.imageshack.us/img481/347/post1356911465013772qt.jpg

Efekten. Jag menar den där snyggadimmiga biten.

det är en brush som jag använt

5 May 2006

var är den om jag får fråga?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Några bilder, mycket text

15 May 2006

tjat,tjat,tjat

lite fart i tråden nu.

post-13569-1147711813_thumb.jpg

19 May 2006

Jag har gjort lite texter. Neeeeeeeej det blev fel jag deletade dem på datan aaaaaaarrrgh.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nja, inte så snygga, du har gjort snyggare. ;)

4\10 på alla...

Sen finns det väl en regel på att man ska länka till stora bilder... ;)

ok ändrar det.

Men vad är felet med dem?

Men jag är stolt för att det är defults.

Senast ändrad:

20 May 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Hur menar du?

Man gör nu nästan alla texter med defaults....

Sen, dem var typ tråkiga, om du förstår vad jag menar... =\

DU... det är inte lätt att göra texter i defult utan.. Å jag har glömt bort vad det heter... Jobbigt... Dessutom hur i hela världen kan man göra texter roliga. Jag tyckte att de var snygga. Jag fick bara tebaks neon prylen. Från och med ne sparar jag på images hack.

(-->BILD<--)

Sätt betyg på sidan..

Senast ändrad:

22 May 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om du bara blir upprörd över att andra kommenterar dina bilder, varför lägger du upp dem då?

23 May 2006

Jag blir inte upprörd. Jag tycker att det är svårt att göra "roliga" Jag fattar inte ens vad du menar med att en text skulle vara rolig. Kan du beskriva en "Rolig" text det skulle hjälpa mig lite då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in