Jag får inte till det så iallafall.
Bästa Avatars/banners/bild Till Gimp
du har helt rätt men det är bara med dom gröna prickarna som jag gjort det.
själva bakgrunden har jag bara klistrat in yoshi så att han täcker bilden sen tog jag rörelse oskärpa
Lite Off - Topic, men vill upplysa om att vissa typsnitt på t.ex Dafont.com kostar.
Vid knappen där man laddar ner typsnittet, så ska det antingen stå " Free " eller " Free For Personal Use " . ;)
↗ till inläggetLite Off - Topic, men vill upplysa om att vissa typsnitt på t.ex Dafont.com kostar.
Vid knappen där man laddar ner typsnittet, så ska det antingen stå " Free " eller " Free For Personal Use " . ;)
man kan ju ladda ner fonterna trots att det står "Free For Personal Use"
Står det # Free For Personal Use ", så är det gratis, eller vad menade du ?
ja,precis det är ju gratis då också. du skrev nått om att det kostar :blink:
Men står det free elr nått med free så är det gratis. Free = gratis. Står det nått annat så skulle iaf inte jag ladda ner den.
jag har testat att ladda ner båda och jag kan översätta free själv men "Free For Personal Use " blir gratis för personligt bruk
Jag testade det Mu sa det blev så här.
1-10?
Kanske lite för tjock stroke men texten vart ganska bra
ok jag märkte det nu.
hummm Skripta texten med något snyggt script på logotyper bakgrungen kunda vatt bättre.
5/10
Känner snart för en ny avatar postar den här först.
MU du är väldigt bra på bakgrunder tycker jag hur gör du? Turotrial?
Bakgrunden på din avatar är det väl inget fel på?
Mu1991: Väldig snygg !
Rendern smälter in i bakgrunden, snygg !
9\10 ;)
@mu1991: Najsig! Nästan din snyggaste du har postat här. 9/10 får den av mig. Sry att jag inte har postat några bilder på länge. Har 30 dagars Photoshop nu.
Jag kommer med en då DARK WARRIOR
Jag laddade upp den där och slängde filen för att spara plats
1-10?
Förresten Fusion jo det är mycket fel på den jag tycker inte att den där Raptorn smälter inte in.
Var det du som gjorde bakgrunden och den där eld liknande mönstret runt om rendern ?
Isåfall, så var den ganska snygg. ;)
6\10
elden var inte så lätt bakgrunden gjorde jag förresten rösta på sidan så kan jag se vad ni tyckte overall.