Just nu är det damerna som kör 45 kilometer i vasaloppet. =)
Vasaloppet
ehh...okej
Vem tror ni vinner? Det är väl någon som kollar på Vasaloppet?, det är ju en klassiker.
säjer som outside enemy ehh...okej
Har ingen aning om vem som vinner, men det blir väl en dopad och hårig dam. Ska nog se på det efter jag har vart ute.
palla bry sig om damerna :P det är i morron som gäller!!! en SVENSK måste vinna!!!
Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!!
↗ till inläggetOkej, hade också en tanke på att kolla på vasaloppet. Fast nu missade jag det hela. :( Vilken tid börjar herrarnas imorgon? Vi har ingen tv-tidning hemma för tillfället. :visslar:Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!!
Jag ska nog se på herrarna imorgon om jag kommer ihåg det.
Jag med det är ju en klassiker! Går ju inte att missa.
↗ till inläggetDet blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!!
Jag kommer inte i håg när deras lopp börjar, men jag antar att det börjar någon gång på förmiddagen. När du vaknar i morgon kolla in Tv.nu. =)
Det började 08:00 och jag tittade till 11:30 då jag skulle träna fotboll och då var det ungefär 31 km kvar. Tror jag
Dubbelt svenskt som kom först :)
Jepp! Det är roligt med svenska framgångar tycker jag. På en tredje plats kom för övrigt norrmannen Andres Auckland.
Såg ni hon lilla tjejen Moa hette hon visst som delade ut bullar på en kontroll. Sött..!!! :)
↗ till inläggetJo det håller jag med om :PSåg ni hon lilla tjejen Moa hette hon visst som delade ut bullar på en kontroll. Sött..!!! :)
Nepp det såg jag inte. Man kan inte påstå att Vasaloppet gick snabbt det här året, det var ett av de långsammaste loppen på länge. Men det var ett innehållsrikt lopp, det blir nästan alltid så när eliten åker 90 km.
~~~~~
Halvmeningslös tråd och så vidare.