💬
Logga in
Fuska.se

Ipods

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har funderat länge och har tänkt skaffa mig en ipod. Men vilken tycker ni man ska ha, jag har en budget mellan 1000 - 2000 kr. ^^

Det viktigaste är ju att den har mp3.

Nivå 0 · Nykomling

annat märke föreslår jag den e ju skit dyr för att vara en mp3 :blink:

Nivå 0 · Nykomling

Ipod Nano, skitgrym och bra, den är smal och liten med.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag skulle förslå en iPod nano med 2 gb, hyffsat liten och en skön display, den kostar runt 2000 kr. Men om du vill ha ett smidigare alternativ med mindre utrymme kan du köpa en iPod shuffle med 1 gb för ungefär 1000 kr eller kanske lite mer.

Men Ipod shuffle har väl ingen display, eller hur?
Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

Nope, ingen display. Men eftersom man inte kan proppa in så många låtar i den spelar det inte så stor roll, ett riktigt bra budgetalternativ.

Annars med din budget ska du satsa på en Nano 2/4 gb.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Nano 4 ever!! har köpt en :D , lätt värt pengarna!

Nivå 0 · Nykomling

Med tanke på din ekonomi så är nog nano bäst. Jag äger en 30gb Video. Den är otroligt bra. Så jag rekomenderar den om du får mer pengar

5 Mar 2006

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

Köp en PSP istället =)

Nivå 0 · Nykomling Bambi
↗ till inlägget

Jag äger en Ipod 40gb. Och har använd 5 gb av den, hmm...

Köp inte Ipod Nano. Den går sönder lätt. Isåfall måste du skaffa silikon fodral till den. Jag rekomenderar Ipod mini 4-6 gb om du inte laddar ner så mycket låtar över 3 gig.

Går det att få tag i minis fortfarande? De har väl bytt ut Mini med Nano?

Mujo: Kasst ljud :( Men annars fin.

7 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

Har ingen ipod eller Mp3 längre x) Sålde dem och köppte en Sony Ericsson w5501 walkman. Min förra mobil blev stulen =/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in