💬
Logga in
Fuska.se

Gått För Långt...

53 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare

nej då, nya uppdateringar tackar vi för :gitarr:

13 Mar 2006
↗ till inlägget

Alltså, jag har varit borta i 2 veckor och när jag kommer tillbaka kan man ha GB, vänner m.m.

Det börjar nästan likna det sketna lunar...

Jag tycker inte att ni ska göra fler ändringar nu, jag trivdes bättre förr...

Någon som håller med?

Nej jag tycker vi ska ha mer uppgraderingar

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #43

Okej, de kanske är roliga, men tar de inte upp plats? och börjat det inte bli lite fjortis aktigt

Nivå 6 · Fuskare
Xade:Vad med updateringarna är "Fjortis aktigt"?
14 Mar 2006

Xade kanske syftar på Gästboken, fast jag vet inte riktigt.

Nivå 6 · Fuskare
Fast gästboken har ju inget med att vara fjortis att göra, det finns massvis med sidor som har gästböcker.
↗ till inlägget

Fast gästboken har ju inget med att vara fjortis att göra, det finns massvis med sidor som har gästböcker.

Fast dom sidorna är bara fjortis sidor

Nivå 6 · Fuskare
Max93: Jag är inte med på en enda fjortis sida, endå har alla sidor jag är med på gästbok. Och ska man tolka det efter vad du tycker så tycker du att fuska oxå är en fjortis sida då eller, eftersom den har gästbok?

Fjortis sida,hmpf,det är ju en spelsida ju.Bara för EN liten grej så blir den tydligen en fjortis sida.Så om det finns ett forum som t.ex handlar om Lost,och sen plötsligt får en gästbok,blir den plötsligt en fjortis sida då?F*n vad töntigt.....

Senast ändrad:

det är bara en uppgradering på ''personligt meddelande''

NI SOM inte gillar de nya sakerna får ta o rätta röven efter stolen. Att admin lägger ner en massa tid på saker som ni sen inte kan "Uppskatta".. varför skulle han vilja ha kvar sidan om alla bara klagar >_>

Bara så ni vet så tycker jag inte att det är konstigt med gästboken, jag bara förklarade vad Xade menade, fast det kanske inte var det han ens syftade på.

Vad vet jag? ;)

17 Mar 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Trådstartare #53

Okej, ni kan gärna lägga ner denna tråd nu, jag har börjat digga det nya och denna tråd verkar leda till mer spam än annat.

21 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Klappat och klart.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.