↗ till inläggetSäg att du menar NF snälla!Det här forumet ha haft för lite allvarlighet, så det är bra att det blir mer.
Btw, det där med P15 osv är ju riktigt bra, för äntligen kan jag se att den omognaste på fuska är 16 år!
Gått För Långt...
Mycket bättre med en GB ju. Nu slipper folk spamma ner forumen med : "Tomatkechup Rensa din inkorg"
Nu när dem bara kan skriva till den tilltalande i hans GB ^^
jag gillar dom ny funktionerna dom är ju bra och admin har ju lagt ner mycket tid på alllt det här så sluta klaga :angry:
lite svårt att ignorera F 17 som står stämplat mitt på skärmen
Guggo:Var har du mitten på din skärm igentligen, kan inte säga att vänstra kanten är i mitten.
Varför jagar alla upp sig så mycket över en bokstav och en/två siffror?
↗ till inläggetMen det stör väl inte så mycket att du ser tre extra tecken vid namnen?lite svårt att ignorera F 17 som står stämplat mitt på skärmen
nej, det blev bra tycker jag
förändringar hör till livet som t.ex körsbärblom är så vacker men nästa dag blåser de bort men en dag så bli blommen ännu vackare
↗ till inläggetVackert sagt ;)förändringar hör till livet som t.ex körsbärblom är så vacker men nästa dag blåser de bort men en dag så bli blommen ännu vackare
Sidan är väl lika bra fortfarande? Att det står P17 eller F17 spelar väl ingen roll?
Lev med det som serveras här i Fuska.se eller strunta i funktionerna.
Jag är ganska ny här så jag vet inte om det var bra innan.
Men gästboken.. :huh: den är inte då bra det kan få folk från lunar att komma hit och de är knappast kvalitets-folk.. oftast.. Lunare är som zombies tänker inte och vill bara ta kål på en. (på ett trist sätt t.e.x. skriva dåligt "Heeej Va GOss" o.s.v.). :cry:
↗ till inläggetVet du vad skillnaden mellan Fuska.se och Lunar är? :huh:Jag är ganska ny här så jag vet inte om det var bra innan.
Men gästboken.. :huh: den är inte då bra det kan få folk från lunar att komma hit och de är knappast kvalitets-folk.. oftast.. Lunare är som zombies tänker inte och vill bara ta kål på en. (på ett trist sätt t.e.x. skriva dåligt "Heeej Va GOss" o.s.v.). :cry:
Fuska.se inriktar sig mest till spel och sånt, medans lunar är en community ( stavning. )
Plus så inriktar Fuska.se i stort sett till alla åldrar, medans Lunar och sånt är lämpligast för typ 14+ ( Men det finns iallafall yngre där. )
Sen finns det många andra skillnader mellan dessa sidor som jag inte orkar berätta.
och så glömde du att de som är staff här kallar oss moderatorer istället för crew. men jag föreslog för admin att vi kunde byta namn till "Fuska Crew" och ha en blå animerad regndroppe med ögon, armar och ben så skulle vi ha fått ett lunarstorm med nytt skal! tyvärr tyckte inte han detsamma... :lol:
varför haka upp sig om luinarstorm?
Jag tycker fuska.se ska vara som den är från och med nu! Håller inte någon med om det?
nja..... skulle varakul om det blev mer uppdateringar och då kommer kanske ännu fler personer till fuska
hack3r har en poäng där...
Vilket leder till trögare sida.