Hoppa till innehåll

Hur Ser Ni Ut ?


Gäst Kabby
 Dela

Rekommendera inlägg

@Wildwolf:

Klart att du ser ut som en tjej. -.-

Bilden är ganska suddig, men frisyren ser väldigt fluffig ut. Hur har du fått till det? Jag har alltid velat ha lite mer volym i mitt hår, men det vill sig liksom aldrig. :( Mitt hår är för långt för vax, om man inte ska smeta in hela håret, och det vill jag inte. Den moussen jag testat fungerar inte, håret bara dör efter någon timme. Vilket shampoo jag använder spelar ingen roll, det lägger sig rakt ner ändå. :huh:

kör först med Mousse, sen tar du hårsprej. Snåla inte för guds skull.

 

Finns det någon hårsprej du rekommenderar? :P Redigerat av Mumutio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 586
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst mithrils

jag är han i glasögonen :P de e kul och festa ^^

 

 

http://soo.wingisp.com/jaghosmicke1.JPG

 

 

http://soo.wingisp.com/jaghosmicke2.JPG

man ser inte så tidligt direkt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Am0t: Mjo kanske jag gör det, men eftersom jag var ganska less på att ha långt hår som mest var ivägen så kändes det bättre med kort, dessutom eftersom är jag pojkaktig varför inte ha en pojkaktig frisyr :3

 

Mumutio:

Tja, jag har inte riktigt något bra tips på hur du kan få ditt hår lite mer fluffigt, själv så somnar jag helt enkelt med blött hår och vaknar med rufsigt som knappt vill ligga rakt ner. xD

Själv så använder jag hårgelé, och när man använder det så ska man få in det ända ner i hårbotten inte bara i håret (det gäller även vax). Sedan kan du rufsa till det lite och ha i hårsprey om det nu behövs.

Fast ibland kan det kanske räcka med att somna med blött hår ;D xP

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Du ser ut som en kille

Nu kan du visa en bild, har alltid velat se hur du ser ut. Då får vi också en chans att fälla onödiga kommentarer över dig.

 

@Wildwolf:

Klart att du ser ut som en tjej. -.-

Bilden är ganska suddig, men frisyren ser väldigt fluffig ut. Hur har du fått till det? Jag har alltid velat ha lite mer volym i mitt hår, men det vill sig liksom aldrig. :( Mitt hår är för långt för vax, om man inte ska smeta in hela håret, och det vill jag inte. Den moussen jag testat fungerar inte, håret bara dör efter någon timme. Vilket shampoo jag använder spelar ingen roll, det lägger sig rakt ner ändå. :huh:

 

@GunsNroses:

Var inte du 15 år nyss? xd

 

du.. eller ok jag är 15 xd. det är min bror slash och Izzy på bilderna XD (NOT)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...