My name is Earl
The Simpsons
Family guy
American dad
och Scrubs. Det är några bra serier.
My name is Earl
The Simpsons
Family guy
American dad
och Scrubs. Det är några bra serier.
Family Guy och Simpsons är bra men bäst är Fotboll :D
↗ till inläggetKnappast, båda är lika bra! ;)Inse att Lost äger Prison Break!
Simpsons, Medium, Rasten. De är de bästa serierna som går på tV. (Visserligen var Mediums sista avsnitt igår, men ändå.)
Jag tycker nog Simpsons och Lost.
Filmkrönikan är också 100 % underhållning
Orvar är min idol
hmm viva la bam... familyguy...southpark...och så gillar jag macgyver :D
24, time out, parlamentet do programen är bäst.
Jga kan inte säga någon favorit film, men jag gillar allt som Arnold swartzcheneger är med i. Vet inte hur hans efternamn stavas....
Jag brukade kolla på Fresh Prince I Bel Air förut och nu kollar jag på My Name Is Earl och Jay Leno fast det är en talkshow.
Filmer som jag gillar är Exorcisten, Exorcisten 3, Halloween 2, Fredagen Den 13:e Del 6 och många mer.
viva la bam äger!!!
Mina favoritserier är Lost och Prison break. Sen tittar jag på Simpsons och Family Guy lite då och då.
Mest gillar jag 24 i kanal 4.
Sen kan det hända att jag tittar på olika saker och så, kan hända att jag tittar på vänner och så, men ganska sällan.
Tittar även på Simpsons då och då.
Själv brukar jag titta på The Simpsons, Family Guy och AFV.
En film jag tycker är bra är nog En amerikansk varulv i Paris
Family Guy avsnittet där brandbilen närmar sig sitt byte och peter får reda på att han är efterbliven är nog det besta.
Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs favvo film Hmm finns 3 filmer jag gillar just nu dawn of the dead,land of the dead,shaun of the dead(shaun e en riktigt rolig komedi rekomenderar den för er som gillar typ scary movie :) )
Cityakuten, Lost, Prison Break, Simpsons, Amercian Dad, Family Guy, Grey's Anatomy och mycket mycket mer
Prison Break, Simpsons, I Dare You, Family guy, American dad, Desperate housewives, Mythbusters, Brainiac, Viva La Bam, Jackass, Wildboyz, Dirty sanchez, Jay Leno, David letterman, CSI, Las vegas, Cops, Jamie Kennedy, Fear Factor USA, Stunt Junkies, South Park, Homewrecker, Headbangers ball...etc
Orkar inte nämna mer ^^
men kolla in monthy pythons filmer. riktigt roliga :D det går en i kväll om jag inte minns fel.
Simpson äger...fotbolls matcher e åxå bra..speciellt i La Liga :P
Det är många serier som jag gillar, bland annat Prison Break en bra fängelserie som jag avgudar. En bra serie med många begåvade skådespelare, jag gillar även serier som O.C, Simpsons med flera.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in