💬
Logga in
Fuska.se

Vikket Tv-program Gillar Du? Nån Favvo-film?

51 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

My name is Earl

The Simpsons

Family guy

American dad

och Scrubs. Det är några bra serier.

30 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Family Guy och Simpsons är bra men bäst är Fotboll :D

↗ till inlägget

Inse att Lost äger Prison Break!

Knappast, båda är lika bra! ;)
31 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Simpsons, Medium, Rasten. De är de bästa serierna som går på tV. (Visserligen var Mediums sista avsnitt igår, men ändå.)

3 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker nog Simpsons och Lost.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Filmkrönikan är också 100 % underhållning

Orvar är min idol

5 Apr 2006
Nivå 2 · Novis

hmm viva la bam... familyguy...southpark...och så gillar jag macgyver :D

Nivå 4 · Lärling

24, time out, parlamentet do programen är bäst.

9 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

Jga kan inte säga någon favorit film, men jag gillar allt som Arnold swartzcheneger är med i. Vet inte hur hans efternamn stavas....

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag brukade kolla på Fresh Prince I Bel Air förut och nu kollar jag på My Name Is Earl och Jay Leno fast det är en talkshow.

Filmer som jag gillar är Exorcisten, Exorcisten 3, Halloween 2, Fredagen Den 13:e Del 6 och många mer.

27 Jun 2006
Nivå 16 · Legendfuskare

viva la bam äger!!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mina favoritserier är Lost och Prison break. Sen tittar jag på Simpsons och Family Guy lite då och då.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mest gillar jag 24 i kanal 4.

Sen kan det hända att jag tittar på olika saker och så, kan hända att jag tittar på vänner och så, men ganska sällan.

Tittar även på Simpsons då och då.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Själv brukar jag titta på The Simpsons, Family Guy och AFV.

En film jag tycker är bra är nog En amerikansk varulv i Paris

29 Jun 2006
Nivå 3 · Lärling

Family Guy avsnittet där brandbilen närmar sig sitt byte och peter får reda på att han är efterbliven är nog det besta.

30 Jun 2006
Nivå 4 · Lärling

Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs Scrubs favvo film Hmm finns 3 filmer jag gillar just nu dawn of the dead,land of the dead,shaun of the dead(shaun e en riktigt rolig komedi rekomenderar den för er som gillar typ scary movie :) )

dddeeee.bmp

1 Jul 2006
Nivå 4 · Lärling

Cityakuten, Lost, Prison Break, Simpsons, Amercian Dad, Family Guy, Grey's Anatomy och mycket mycket mer

Prison Break, Simpsons, I Dare You, Family guy, American dad, Desperate housewives, Mythbusters, Brainiac, Viva La Bam, Jackass, Wildboyz, Dirty sanchez, Jay Leno, David letterman, CSI, Las vegas, Cops, Jamie Kennedy, Fear Factor USA, Stunt Junkies, South Park, Homewrecker, Headbangers ball...etc

Orkar inte nämna mer ^^

men kolla in monthy pythons filmer. riktigt roliga :D det går en i kväll om jag inte minns fel.

Nivå 1 · Novis

Simpson äger...fotbolls matcher e åxå bra..speciellt i La Liga :P

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Det är många serier som jag gillar, bland annat Prison Break en bra fängelserie som jag avgudar. En bra serie med många begåvade skådespelare, jag gillar även serier som O.C, Simpsons med flera.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in