Ja,vilken mat
är det du hatar allra mest?
den jag hatar är korv stroganoff vi fick det idag på skolan
Ja,vilken mat
är det du hatar allra mest?
den jag hatar är korv stroganoff vi fick det idag på skolan
Men det finns ju hundra sådana trådar !
Hatar krögarkorv,, spyr när jag ser det och smakar det.
Jag gillar inte hårstrån i maten.
Ärtsoppa! :wacko:
Jag gillar inte skolans potatis, den är sönderkokt och ofta får man ingen god sås till potatisarna i skolan. Jag gillar inte heller vita bönor...
skolans olivbiffar... bläääh! :wacko:
ärtsoppa,spenat ,vita bönor finns maassor av mat som jag hatar...
nudlar med green curry
Ärtsoppa, Kålpudding och säkert flera andra rätter.
hmm svår fråga faktiskt men en gång hade vi vegetariska köttbullar på vår gamla skola jag åt mest EN hel köttbulle sen spydde jag (allvarligt)
Kålpudding hatar jag men om jag är riktigt hungrig och det finns inte något annat att äta så kan jag äta det.
↗ till inläggetFår ni nudlar i skolan :D inte lite knäppt....nudlar med green curry
Själv hatar jag Fiskbullarna i skolan... Ps maten är nästan alltid kall när min klass ska äta <_<
Ärtsoppa och Fiskgratäng under ostäcke hatar jag mest.
Kan ni inte lägga av med att säga. Jag hatar den maten och det maten smakar bajs och sånt. Säg bara. Jag tycker inte om det. Det finns folk som inte ens får mat. Var tacksamma för det ni får.
Jag håller med PuckO. Jag äter även om det är dålig mat fast det är det knappt aldrig för vi får välja mellan två maträtter.
↗ till inläggetHaha! 'hmm svår fråga faktiskt men en gång hade vi vegetariska köttbullar på vår gamla skola jag åt mest EN hel köttbulle sen spydde jag (allvarligt)
Det var väl Falafel ni fick... men falafel är ju JÄTTEGOTT!
Blodpudding och allt sådant
Hatar i princip bara fisk och pasta.
Jag hater fiskbullar, rotmos och några till.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in