Laithean Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Starta ett nytt spel skriv in iamacheater så att du kan trycka in fusken här är ett exempel som är användbart. CTRL+LALT+C =Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Varför skriver du fusk till det spelet när ingen har bett om de <_< PS: <_< e min favorit smilie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jo det är i fall att. Så när spelet kommer ut då kanske dom har fusket i bakhuvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 NÄR KOMMER DET UT? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Eh, vad är det för spel? VAd gör man och vad går den ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Det har inte komit ut än. man bygger upp en skola för tonåringar och sånt. Jag kan spela spel en vecka innan dom kommer ut det är därför att jag skriver fusken i förväg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jah, du menar att du laddar ner spelen olagligt? Anmäld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Även antydan på olaglig nerladdning är förbjudet! Men du kan fått tag i nån trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Men när kommer den ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Jagvvet inte när det kommer ut. Jag ska fråga min bror om det är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.