💬
Logga in
Fuska.se

Ytterman

50 svar · startad

Varför e moderaten Ytterman moderat? Han e ju nästan aldrig online.. vi borde skaffa en ny :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Varför e moderaten Ytterman moderat? Han e ju nästan aldrig online.. vi borde skaffa en ny :huh:

Tja! Eftersom Fuska.se är så stort är kanske Admin rädd för att vara säker på moderatoren för tänk om han då tar bort hela allting! :blink:
Nivå 0 · Nykomling

Men snälla lilla n00b.

För det första så är dom inte moderater utan moderatorer.

För det andra så ska en moderator vara seriös, smart och han massa andra egenskaper. Och sådana personer brukar inte vara inne varje dag.

Men han e nästan ALDRIG inne!!

Nivå 0 · Nykomling

Admin bestämmer när han vill ha en till moderator och just nu behövs nog ingen mer.

Admin bestämmer när han vill ha en till moderator och just nu behövs nog ingen mer.

Jag tycker att de aldrig säger nåt i Xbox forumet :huh:
Nivå 0 · Nykomling

Öhm. Jaha?

Nivå 0 · Nykomling

Själv tycker jag det behövs rejält många moderatorer och jag tycker också att det borde finnas minst än som är mycket aktiv på ett forum och så! Men nu är det ju Admin som bestämer! :rolleyes:

Jaaa, det borde finnas en mod för varje forum!!

Xbox Moderatoren

PC Moderatoren O.S.V

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin

Som sagt vi har moderatorer så att vi klarar oss och detta tackvare er som hjälper och anmäla inlägg och så. Skulle vi behöva en moderator mer sen så är det ju lätt att hitta en med i forumet. Bara och kolla på hur seriös personen är och om han anmält inlägg osv.

31 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jaaa, det borde finnas en mod för varje forum!!

Xbox Moderatoren

PC Moderatoren O.S.V

Om man skulle ha så många moderatorer så skulle det bli för många tycker jag. Det räcker som det är just nu
Nivå 0 · Nykomling

ok.. vad ska jag skriva.. lixom jag lixom anmäler inlägg så fort jag ser nåt regelbrott, det har jag gjort hela tiden..

Nivå 0 · Nykomling

Du måste skriva seriöst också.

Nivå 0 · Nykomling

vadå jag sa bara att jag anmäler inlägg så fort jag ser nåt för jag vill att det ska vara fint i forumet.. jag har inte sagt nåt mera..

Nivå 0 · Nykomling

Du undrade vad du skulle skriva.

Nivå 0 · Nykomling

a men inte så

Nivå 0 · Nykomling

Jag gömmer mig i dom mörka gränderna här på forumet. Jag är här oftare än du tror lille vän.

JAG ÄR INTE MODERAT FÖRRESTEN!! :P Kommunist, javisst!

Senast ändrad:

Jaja, men jag stavade fel :P

1 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

där var han =)) snabb som en oljad blixt....

4 Feb 2004
Nivå 0 · Nykomling

Självklart. :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in