Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag såg att det var en som hade ett - med poängen! Vad had betyde det? (Ett exempel: -489) Vad betyder det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Kanske :unsure: att han hade fått för många varningar eller nåt och förlorat poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det kan vara så har den ränta för den har köpt för mkt eller är det en bug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag hade inte ett enda påäng fast jag hade över 300 poäng¨på det förra fuska forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 ja skicka bara ett pm till admin på gamla så får du de, men du får dina gamla varningar som jag har fått sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man kan få minus i poäng om man köper något. Se det som ett "lån". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 och om man försöker stjäla poäng och det misslyckas. Jag tappade 2000poäng pga det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Inte så smart att stjäla poäng då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 och om man försöker stjäla poäng och det misslyckas. Jag tappade 2000poäng pga det :( Vadå stjäla poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Man kan göra det i affären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Stjäla poäng i affären, inte av andra användare så? För man vill ju inte att nån ska sno ens poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 ja förlorade alla mina poäng i banken :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.