💬
Logga in
Fuska.se

Cel-shading

17 svar · startad

Vad tycker ni om cel-shading, grafiktekniken som används i bland annat Zelda TWW. Jag tycker den är underbart skön och det är riktigt kul att spela med.

sådär jag brukar inte tänka så mycke på grafiken

det är innehållet som räknas

jag tycker det är coolt o kul!... :cool:

↗ till inlägget

Vad tycker ni om cel-shading, grafiktekniken som används i bland annat Zelda TWW. Jag tycker den är underbart skön och det är riktigt kul att spela med.

sådär.

vanlig är bättre

jag tycker den e rolig... :D

töntigt

14 Mar 2006

Töntig tycker jag

Tycker det är för mycket ljusa färger men jag tänker inte så mycket på grafiken.

Senast ändrad:

15 Mar 2006

Sådär.

16 Mar 2006

Sådär...

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Tycker det är för mycket ljusa färger men jag tänker inte så mycket på grafiken.

Grafiken är ju viktigast av allt. Skulle själv aldrig spela ett spel med dålig grafik.

17 Mar 2006

Först spelkänsla, sen grafik och trea musik :)

Tycker att den på Wind Waker är ful, den sortens grafik passar inte till Zelda spel ;)

18 Mar 2006
↗ till inlägget

Tycker att den på Wind Waker är ful, den sortens grafik passar inte till Zelda spel ;)

Jag tyckte den passade. TWW har ju extrem spelkänsla och härlig musik, men det hade vart skönare med vanlig grafik.

Töntigt

22 Mar 2006

Cel-Shading används också i Dragonball Z: Budokai 2 & 3, och jag fattar inte att man kan tycka det är "Töntigt". Och Xade, om du bara spelar spel med snygg grafik så har du gått miste om en massa roliga SNES, Nintendo 64, Playstaion 1 och Gameboy spel.

alla som tycker det är cool är töntiga j*vlar!

P.S alla här utan jag suger!

''Snyggt och kul att spela med'' Tycker jag för det är snyggt och kul , roligt att spela med :) den har verkligen den saken som jag behöver :)

Moderator Moderator
↗ till inlägget

Men TWW är bra ändå. Jag gillar faktiskt den grafiken :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in