WASD Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 När jag spelar Maple story eller Flyff så kopplas internet ifrån ibland (det blir aldrig så när jag surfar på internet) Problem Maplestory: bara att vänta en minut sen funkar det Flyff: vänta ca. 10 min eller starta om datan detta händer aldrig på min andra dator för att det är denna som använder router. hur kan jag fixa det? (Maple story & Flyff är 2 online spel som jag spelar ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 ibland kan routern bli "överbelastad" (min blir de ca 1 gng i månaden), men de e bara å stänga av routern o modemet, i ca 2 min, sen funkar de igen, de kan va en anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 men för mej kan du hända mer än 5 ggr om dan :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tarifold Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 När jag spelar Maple story eller Flyff så kopplas internet ifrån ibland (det blir aldrig så när jag surfar på internet) Problem Maplestory: bara att vänta en minut sen funkar det Flyff: vänta ca. 10 min eller starta om datan detta händer aldrig på min andra dator för att det är denna som använder router. hur kan jag fixa det? (Maple story & Flyff är 2 online spel som jag spelar ibland) Jag har faktist haft det problemet med... Men om du har symnatec auto-schedule på så ska det faktist "Störa" Gameguard när det e på (Ta inte risken och stäng av norton bara) det hjälpte för mig =/.... Annars så får du installera om gameguard (Error 320 / 231) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Prova ta ut elsladden i routern, räkna till 10 och sen sätt in den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jaså är det det som stör när jag spelar return to castle wolfenstein på multiplayer då under spelets gång kanske det bli ochstår det "conecting interupting" eller nått sånt då går jag bara ur serven och går in i den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jo men det är jobbigt att gå in igen & mitt problem var hur man gjorde så att den inte stängde ner <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) Jaså är det det som stör när jag spelar return to castle wolfenstein på multiplayer då under spelets gång kanske det bli ochstår det "conecting interupting" eller nått sånt då går jag bara ur serven och går in i den igen! Samma här fast med Wolfenstein:ET + en bild på en sladd som inte sitter i kontakten Redigerat 16 Augusti 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Så blir det inte för mig, internet slutar bara funka helt enkelt. Och det funkar inte igen för ens jag har startat om datorn. Fast nu e problemen borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jaså är det det som stör när jag spelar return to castle wolfenstein på multiplayer då under spelets gång kanske det bli ochstår det "conecting interupting" eller nått sånt då går jag bara ur serven och går in i den igen! mm det blir och blinkar en sladd som är urdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jaså är det det som stör när jag spelar return to castle wolfenstein på multiplayer då under spelets gång kanske det bli ochstår det "conecting interupting" eller nått sånt då går jag bara ur serven och går in i den igen! Men så blir det på multiplayer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jaså är det det som stör när jag spelar return to castle wolfenstein på multiplayer då under spelets gång kanske det bli ochstår det "conecting interupting" eller nått sånt då går jag bara ur serven och går in i den igen! Det är för att ,man inte får nån kontakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.