💬
Logga in
Fuska.se

Gör Mig En Stor Tjänst

21 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag vill att ikväll på melodifestivalen så ska alla rösta på the poodles...för att dom är bäst ..och jag vill se carolas min när hon förlorar...och jag vill reta min morsa också så att BWO får inte vinna...vilka är me mig XD :evil:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Orka melodifestivalen, årets lågpunkt

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

jo..men just därför blir det ju roligar med att försöra för henne...=P

Nivå 3 · Lärling

Bara för att jag gillar Å j*vlas med dig son-goten master så ska jag rösta på carola 3254 gånger :evil:

Orka, vill helst pissa på melodifestivalen.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Jag ska inte rösta på någon deltagare för att jag inte kollar melodifestivalen. Jag orkar inte med melodifestivalen...

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Haha, poodles vann inte. Hårdrock är ju värdelöst.

Jag skulle villja avskaffa melodifestivalen. gå inn på http://www.svt.se och skriv pinsamma frågor till Carola. :evil:

Nivå 3 · Lärling

Jag ringde 2 ggr på The Polodles....

Nivå 8 · Veteranfuskare

Biosalongen var lite öde kl 20.00 ikväll men det var bara skönt, men ändå lite pinsamt på något sätt. Skämdes lite över hur det svenska folket kan sitta å stirra på sån smörja. De skulle joinat mej på biosalongen och kollat på "V for Vendetta" ist, en riktigt sketna bra film asså !

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Miglot: Det kommer inte bli så, den kommer alltid finnas kvar.

The poodles var ju sämst... detta är schlager festival!

outside enemy: Ville bara säga att v vendetta är rent skit.

19 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Jag ringde 2 ggr på The Polodles....

det e riktigt...haha..men människan vann ändå....saatana....hoppas hon inte kvalar in ens...mhohahaha..jag e en ond människa..

Nivå 4 · Lärling

Orka hårdrock. Det är bara sk*t och det passar inte heller i melodifestivals- temat. Punkt slut.

20 Mar 2006

Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på

Senast ändrad:

21 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Skulle dom spela mer hårdrock kanske melodifestivalen skulle va nått att kolla på

Nu får vi Heja på Finlands vinnare Lordi.DOm har banne mig världens finaste Schenkläder och sjunger den bästa Slagern genom alla tider MEN SE PÅ DOM BARA!! klicka här <---

Goodluck i Finalen Lordi!

Senast ändrad:

22 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #16
↗ till inlägget

japps...vi ändrar trådens namn till rösta på Lordi....vad alla skulle bli chokade..mhoahaha...

Nivå 3 · Lärling

Haha men Finland kan ju inte rösta på Lordi i Eurovision songcontest vilka ska då göra de? Sverige ?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De ser nästan ut som gruppen Gwar fast Gwar ser mycket coolare ut.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hmm jag har sett GWAR på ett Viva La Bam Avsnit,det ser mer ut som Gwar har någon slags Riddarrustningar på sig och Lordi ska föreställa äckel bäckle monster. Men det är kul att ett sånt band har tagit sig till final i Melodifestivalen ;D
Nivå 7 · Fuskare

varför

ska jag röst på dem?

rösta på dem själv

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.