↗ till inläggetJaja, du är ju redan VIP !Har ni glömt bort oss moderatorer :(?
Vi fick inget.
One Piece: Du fick inte VIP eftersom du var inaktiverad då. ;)
↗ till inläggetJaja, du är ju redan VIP !Har ni glömt bort oss moderatorer :(?
Vi fick inget.
One Piece: Du fick inte VIP eftersom du var inaktiverad då. ;)
Ändrat! Fusion hann före.
jag har inte fått ett skit :(
↗ till inläggetDu fick ju FuskaVIP, så som alla andra !jag har inte fått ett skit :(
Du skrev till och med ett ämne som inte hade något med det att göra, att FuskaVIP har tagit slut för dig.
Så hur kan du komma hit och påstå att du inte har fått det ? :huh:
↗ till inläggetOm du tänker lite så drabbades inte dom som redan hade fuskavip, eller hur?Men Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP.
Alla drabbades, förrutom de som var moderatorer, admins och avstängda/inaktiverade...
Så det var Projekt X ?
Varför låses inte tråden då ?
↗ till inläggetJo, de fick längre (eller?). :DMen Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP.
↗ till inläggetEj säker faktiskt, men du kan ha rätt.. Men det var Projekt X i vilket fall.Men Projekt X skulle ju bara drabba vissa personer, alla fick ju FuskaVIP.
Var det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;)
Jag hoppas att det kommer en till överraskning men jag tvivlar på att det kommer att göra det.
↗ till inläggetVar det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;)
Ja det stämmer. Det här med Fuska VIP påverkade vissa mer än andra. De som redan hade Fuska Vip fick extra Fuska VIP. =)
↗ till inläggetVar det inte så att det skulle drabba vissa perssoner mer än andra? ;)
Jag fick ju bara någon timma extra.
Lotteri, you know...
Jag är inte bitter, bryr mig inte eftersom jag redan hade det innan.
Jag hade det bara en dag, men endel andra har fått det mycket längre!!
Kanske de som har skrivit mest får längre FuskaVIP eller tvärtom.
↗ till inläggetNope, det var lotteri.Kanske de som har skrivit mest får längre FuskaVIP eller tvärtom.
Admin gjorde det rättvist, så han lottade typ hur länge man skulle få. ;)
HAHAHHAHAHAHAHHA! försöker få admin att säga det för en g dragon hide full och 5k, på RS!!! HAHAHHAHA! den var bra du...Det kan hända imorgon, det kan hända i helgen, det kan hända nästa vecka, det kan hända någon gång i april, det kan hända i sommar.
Allt beror på hur planeringen hålls och om Mike får några oväntade arbeten.
Det kommer när det kommer helt enkelt. =)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in