💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Sämsta Mat Du Har Fått?

42 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Krögarkorv :blink:

När jag samkade det så jag gick på toa och spottade ut det :o

23 Mar 2006

Hah,

de maträtter ni säger verkar ju inte så farliga.

Skolan där jag går på serverade en gång nåt slags budget kött i rektangelform med små intryckta riskorn, utan sås eller annat.

Det är ju för f*n inte ens ätbart.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Skolans potatis. Smakar verkligen skit.

säg nåt som är bra i skolan

24 Mar 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Grillburgare med bröd kanske

25 Mar 2006

Jag har fått många äckliga maträtter, en gång fick vi någon typ av gryta med banan i & en annan gång fick äcklig gratäng med en massa skumma grönsaker i.

27 Mar 2006
Nivå 6 · Fuskare

Rotmos och falukorv.

28 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

En gång när jag va på tävlings läger i unger ( Judo ) så fick vi någon pasta med krossade nötter på sig =/ Det smakade Sk*t

Nivå 6 · Fuskare

enda som är ätbart i skolan ä ju typ.. texmex,pizza,hambrugare med mera.. men värsta maten hitils va umm..gummi potatis och nån skit äcklig fist grejj..och ingen sås fick man heller <_<

29 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vi hade kina vecka i skolan då fick vi äta kina mat varenda dag och då fick vi någon äklig blandning av nudlar moröter och någon konstig krydda.

Vita bönor med potatis. Det värsta jag kan äta i skolan >_<

31 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

felgjord potatis mos med köttbullar

mosen smaka as eklit måste finas hästballar i den :wacko:

men jag gillar skolan ändå :gitarr:

Nivå 6 · Fuskare

Kycklinglever ragur :mellow:

1 Apr 2006

Skolans halvstekta falukorv och potatis med (!) mask i.

En kille hittade (jag lovar, jag såg den) en mask i sin potatis, tänk dig en mask i en potatis som blivit kokt, fy f*n vad äckligt det såg ut.

¨¨¨

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det värsta som serverats på min nuvarande skola är en fiskgratäng med broccoli. Den luktade våt hund, bokstavligen talat. Inte ens lärarna åt lunch i skolan den dagen.. Fatta va äckligt det är då. :P

Rektorn på min skola har tom sagt upp avtalet med firman som levererar maten till skolan.. De är en skitfirma. Ibland så får vi kall mat och ibland tar maten slut när halva skolan har ätit och de går inte med på att skolan säger att maten är slut och att vi behöver mer. >_<

3 Apr 2006

Den äckligaste maten jag fått är Ärtsoppa men blodpudding med potatisbullar är också JÄTTE äckligt

Nivå 5 · Fuskare

Lapskojs eller Örtgratinerad Dragonfisk med jordig potatis.

Nivå 6 · Fuskare

pulsa

4 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

Innan vårt sport lov kunde inte våran skola göra mat över huvudtaget som gick att äta... de smaka skit!

9 Apr 2006
Nivå 2 · Novis

Flygande Jacob (en konstig maträtt)

Eller så var det den temaveckan då vi BARA skulle äta utländsk mat :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in