Hon är så eklig. :wacko:
Världens Yngsta Morsa!
I Afrika där det är varmare klimat sätter hormonerna igång tidigare. Här uppe är det vanligt att bli könsmogen i typ 10-14 års åldern, medan i Afrika blir dem det typ runt 6-8. Antagligen blev den här flickan könsmogen tidigare än vanligt och sen kanske våldtagen, och så blev hon med barn. Det ÄR möjligt.
j*vlar..verkar ju nästan lit omöjligt
Härligt om hennes barn skulle fått ett barn vid 5 års ålder. "Hur gammal är din mormor då?"
nja..
men att gifta sig vi 5 år är väl ändå för tidigt
↗ till inläggetTidigt tycker du? I asien så gifter de fortfarande bort sina 10-11 månader gamla barn..men att gifta sig vi 5 år är väl ändå för tidigt
Ha, ja, och så gifter de bort dem till 60 åriga män! Det är f*n sjukt!
↗ till inläggetVad är det för pervers typ som sätter på en femåring.
En annan femåring?
Står det "status: True" så vet jag inte om det är något att lita på . Brukar ofta vara raka motsatsen i sådana sammanhang
Brukar det stå "Staus: False" ibland eller ?
Omöjligt...
*Inga kommentarer*
det är omöjligt
förresten tror jag att dem fejkar för att jag såg inte bilden :P
Känns lite overkligt att en flicka skulle kunna bli med barn vid bara 5 års ålder. Hon skulle ha säkerligen dött vid födseln och likaså med barnet.
↗ till inläggetVad menar du?det är omöjligt
förresten tror jag att dem fejkar för att jag såg inte bilden :P
Tryck på länken, scrolla ner, där finns det typ 2 bilder.
SEN!
Bilden var från 1939, är det inte lite konstigt?
Eftersom bilderna skulle kanske inte vara så " Nya ".
Sen såg det inte ut som om doktorn var från Asien eller Afrika inte barnet heller, hon såg ut som en Indian..?
Konstigt :blink:
ÅH FYFAN! De e min kommenatar!
hon har nog fått i sig hormoner hörde för ett tag sen om hormonbehandlade kycklingar nere i thailand när barnen fick i sig de kom de i puberteten osv runt 6 års åldern O.o
konstigt att barnet överlevde... men de med puberteten kan ju hända...
här i sverige finns de såna som kom in i puberteten vid 8-9 års ålder...
t.ex jag vid 9 :P
men eftersom klimatet e varmare där nere, så växer ju hormonerna mer/snabbare...
(har inte läst hela tråden)