TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 skulle antagligen flytt med min familj utomlands och om jag blev tvungen så skulle jag kunna döda(men antagligen inte men om jag skulle så kommer det vara för att skydda mig,min familj) Det,eller sökt sig till något skyddsrum eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 FLy är det enklaste, åka upp till typ Tromsö eller något sådant (Kola halvön kanske?). Jag tror att som vergil sa att dom underskattar sig själva. Och jag tror knappast att ni skulle ens våga döda en gris eller något sådant. Ni skulle bli helt skakiga och må riktigt illa. Inget med själva dödandet är för sin familj eller något fosterland, utan bara i självförsvar mot sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 FLy är det enklaste, åka upp till typ Tromsö eller något sådant (Kola halvön kanske?). Jag tror att som vergil sa att dom underskattar sig själva. Och jag tror knappast att ni skulle ens våga döda en gris eller något sådant. Ni skulle bli helt skakiga och må riktigt illa. Inget med själva dödandet är för sin familj eller något fosterland, utan bara i självförsvar mot sig själv. Tromsö ? ligger det i Sverige ? För jag tror han syftade på att kriget skulle komma över hela Sverige .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Ni säger att ni ska " Kämpa för ert land in till det sista ", vilket jag verkligen inte tror på ! Har ni kriget framför er så tror jag att ni inte ens skulle våga röra ett vapen. Tänk er i barnsoldaternas situation som t.ex i Afrika, så kommer ni nog veta hur det är, hur dem lever, ni kommer att bli rädda bara genom att tänka på det ! Ibland så skulle jag kunna tänka mig att vara barnsoldat :( Men om ett krig skulle inträffa så visst skulle jag slåss med armen, eller den vi har kvar..Man kan ju iallafall försöka. :/ fly landet är sista alternativet Och ja jag har säkert nån psykisk störning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Ja det har du eftersom du har den dära avatarn! Jag bryr mig inte om jag får en varning! Det där är jätte kränkande och ingen mod tycks bry sig om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 far man fraga vem herren pa avataren är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanpedro Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 (redigerat) Lars? EDIT f*n hade bytt som det stod lars på men ingen bild syns:S EDIT 2 : såja, nu syns den, en klar skillnad mellan mohammed skojprofeten och lars kan man se! bra sverige Redigerat 30 Juni 2006 av Sanpedro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 det beror vilket land vi ligger i krig med. om det är USA som har 2 milj. marktrupper. 2 MILJONER!!! MARKTRUPPER!!! då skulle jag flytt landet så fort som möjligt. men om det var micronesien så skulle jag tagit en påk och åkt dit och klått upp varenda liten jävel. människan är ett rovdjur och det ligger i generna att döda fiender. (det starkaste desutom) på medeltiden var "svensken" den värsta krigaren i hela norden. vi kan väl inte förlorat all stridslust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Det är nog större chans att solen slocknar innan micronesien går i krig med sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Så länge Svergie håller fred med andra så tror jag att det är OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Det är nog större chans att solen slocknar innan micronesien går i krig med sverige ja det är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag skulle nog dra på konsum och köpa upp ett lager med mat, sen skulle jag fylla flaskor med vatten. sen skulle jag lägga allt i en bunker. men det måste finnas el i bunkern, och internet så att jag kan ha min datorn där. Hehe, allright! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.