Hoppa till innehåll

Kriget Är Här!


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 476
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap.

 

Du, ifall det är krig, då dör många soldater som har vapen, vilket leder till att man kan hitta det vart som helts inom krigsområdet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap.

 

Det har du rätt i. Jag tror inte så många skulle plocka upp dem iallafall, de skulle nog bli upplockade av soldater innan som tar det som reservvapen eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap.

 

Nog finns det alltid någon\några som lyckas få tag på vapen.

Sen skulle jag vilja fråga dig en sak, vad menar du med att dem skulle " bli upplockade " ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap.

 

Han menar troligtvis att soldater skulle ta upp alla vapen dom kunde få tag i av stupade kamrater eller fiender.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte att de skulle dela ut vapen till tioåringar för det första men kanske femtonåringar och uppåt om det hade varit brist på manskap.

 

Jag menade att de skulle ta vapnet om deras nuvarande kanske var dåligt eller ammounitionen om de hade dåligt med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Antingen har jag två alternativ. Om det var sverige som startat ett krig så skulle jag snabbt som f*n flytta upp till Norrland och bosätta mig där. Eller gränsen till Finland eller Norge. Där någonstans. :)

Annars skulle jag kämpa om vi blev invaderade. Inte för detta j*vla land. För min familj, vänner och speciellt min flickvän. Trots att hon inte vill att jag ska gå Lumpen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...