hej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!..
<_<
hej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!..
<_<
Träna ass mycket i mörker har jag för mej annat sätt finns inte
helt rätt ge den mycket vänskap på natten så får du den inomkort
du ska ge den mycket vänska poch lvla minst en gång på natten, för vänskap ge den till ex en klippning, inte låta dö i strid, bara gå omkring med den.
med mörker, menar ni på natten eller i mörka grottor ?
Om du läser hela tråden så ser du att både hedman_100 och Larath har skrivit att det är på natten.
Vizzkazz, du spammar för mycket, du behöver inte svara på varenda tråd i forumet, och dessutom med inlägg som inte tillför tråden något. Du har tre varningar för nuvarande, och det är inte konstigt. (förlåt moddar att jag råkade vara en minimodd nu, men jag tröttnade.)
ehh det räcker att man klipper hah sen så levlar han en gång så ahr du umbreon
lvl på natten MEN den får inte svimma
snabbaste sättet är nog att bara cykla runt typ goldenrod, min kompis hann 2000 varv innan den blev glad nog.
↗ till inläggetlvl på natten MEN den får inte svimma
får den visst, men den tappar i gladhet då och det tar längre tid
Ge den en potion typ 10 ggr fast det inte går och levla den (på natten)
↗ till inläggetGe den en potion typ 10 ggr fast det inte går och levla den (på natten)
trodde inte det gick att ge potion om dom har fullt liv, det står väl this pokemon is already at full health eller någe sådant.
↗ till inläggetbyt till dig den.hej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!..
<_<
:cool:
↗ till inläggetmm det går mycket snabbarehej.. ja undrar om nån har ett tips hur man kan få umbreon på ett snabbt sätt!..
<_<
om man hittar någon som har den.
↗ till inläggetjo det väl klartom man hittar någon som har den.
FLAREON=FIRE STONE
ESPEON=SUN STONE
UMBREON=NATT LEVLING
EEVEE FÅR MAN I GOLDEN ROAD I ETT HUS NÄRA GAME CONOR!
DET VAR ALLT FRÅN MEJ CYA
Sun stone funkar inte alls på eevee precis som dos sade..bara happiness på dagen får den att utvecklas
just det .::Tompa::., du kan mindre än du tror.
:P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in