💬
Logga in
Fuska.se

Ssbm

23 svar · startad

Trådstartare #1

:meddum: jag körde classic mode...(lr vad det heter.).. när jag kom fram till handen hade allt gått bra....sedan började jag spöa handen...men efter halva...så kom den andra handen in också...som på event...fast den bara kom i sådär...jag har alldrig vart med om det förut..o jag har spelat as länge..

Han gör det ibland om man spelar på Normal tror jag ;)

Händer typ alltid för mig.

för mig med. Jag tror också att man får en trofe om man klarar båda.

Den kommer om man kör på Normal, Hard eller Very Hard, men bara om man kommer till Final Distanation utan att dö alla sina liv. OBS! Klarar man dom utan att dö alla liv får man Master Hand trothy.

kommer den inte fram efter en viss tid?

Nej, den kommer fram när Master Hand har 150% (300% från början)

jo, men man måste väl klara alla andra bannor inom en viss tid.

27 Mar 2006

Det är väl vanligt ?

Jag tror det var på tid för att typ få Ness i Super Smash Bros till Nintendo 64... Men jag tror inte man måste klara nån viss tid i SSBM... eller? :blink:

Trådstartare #11

haha..okej..då var det inte en bugg bara.=P...det kanske har hänt förut men jag hhar aldrig tänkt på det ....jag körde på normal...=P..hehe..sweet..

När vi ändo pratar om Crasy Hand, nån som fått hans trothy? Asdrygt, man måste klara Adventure på Hard <_<

↗ till inlägget

När vi ändo pratar om Crasy Hand, nån som fått hans trothy? Asdrygt, man måste klara Adventure på Hard <_<

Jo, jag har haft den trofe´n väldigt länge B) Har till och med klarat det på Very Hard... Go Yoshi ;)

Off Topic: Det är Captain Falcon man får om man slår en speciell tid på N64...

Klara du Very Hard med Yoshi? Jag har klarat Very Hard med Marth och 3 Continios (hur stavar man :blink: ) och hard med Samus

Trådstartare #15

hmm...kan nog låsa tråden nu...har fått svar=)..

1 Apr 2006

de beror ju på vilken svårighetsgrad de e på.

4 Apr 2006
↗ till inlägget

Han gör det ibland om man spelar på Normal tror jag ;)

Så är det. Från Normal å uppåt
5 Apr 2006
Moderator Moderator
↗ till inlägget

:meddum: jag körde classic mode...(lr vad det heter.).. när jag kom fram till handen hade allt gått bra....sedan började jag spöa handen...men efter halva...så kom den andra handen in också...som på event...fast den bara kom i sådär...jag har alldrig vart med om det förut..o jag har spelat as länge..

Egentligen, vart vill du komma med detta inlägg?

Behöver du hjälp med något?

Onödig... <_<

7 Apr 2006

han undrade ju om det var en bugg eller nåt!... <_<

det finns ju en liknande event match ;P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in