Vad tycker ni?
Själv tycker jag att det är ett tråkigt o dåligt program!
Vad tycker ni?
Själv tycker jag att det är ett tråkigt o dåligt program!
Det är vidrigt.
Jag håller absolut med dig!Det är vidrigt.
Jaaa de är vidrigt... Ta tex big brother linda.... Typ har samlag i tv...+ att hon har barn hemma som sitter o tittar på henne!! De är vidrigt..
Det är sjukt, borde vara förbjudet egentligen. Att stänga in människor så dem har samlag. Samtidigt filmas dom, och kanske känner sin sexuella lust när dem är instängda och bara måste göra det vilket är sjukt, och sen bara måste komma med på film. Fattar nästan inte poängen med det hela.. Filma instängda människor i ett hus? Kanske vore lika intressant om man hade instängda hundar i ett hus som filmades dygnet runt?
Håller med Ferrie. Det borde förbjudas.
Riksdagen kan ju bara göra en lag som förbjuder att människor ska hållas instängda från omvärlden i lång period. Fast egentligen så är det dem som är med i programmets egna fel.. att dem anmälde sej till det dära..
Jah tycker att Big Brother e riktigt J@vla vidrigt
jag med det suger och är vidrigt! :angry:
tur att dom som inte har kabel tv inte kan se det.
Jag håller med, det är vidrigt att de har samlag mitt under en tv sändning.
Har aldrig sett Big Brother, men jag skulle inte ha något emot att ha samlag med Big Brother-Linda... :P
Vafan Mikael. ;P. Pervo.
Som tur va har jag inte ens 5:an och inte vill jag heller! Jag har ungefär alla svenska kanaler förutom den! :D Själv tycker jag det inte ens borde ha funnits och det finns ju dom som tycker om såna program! :blink:
Big Brother är ju bra (....nu blir alla emot mig)
Du får tycka vad du vill men jag tycker att det är riktigt äckligt dåligt.
Ja det blir samma påverkan som om man skulle stoppa in ett gäng kaniner i en stor bur med kameror i, alla har samlag med all mitt framför kameran! (skämt) :P
De är ju sånt folk vill se :P
Ja det säljer ju ganska bra, men jag tycker ändån att det är perverst vidrigt och dåligt!De är ju sånt folk vill se :P
jo lite kanske
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in