Har nån spelat James Bond: Everything Or Nothing?
Har Nån Spelat James Bond
Det finns väl inte ute än?
Nej, men nån kanske har laddat ner det till sin xbox eller på data!
Hur ska man kunna göra det när det inte ens är färdigutvecklad?
Det går, det går!
Kanske det men jag vet ingen som har gjort det... Det enda bra bondspelet är Golden eye 007 till nintendo 64,,,, ojoj en riktig klassiker
Vet alla nya 007 e riktiga skitspel!
Jag har kört det där agent under fire tror jag. En sak som jag inte gillade med det var att det var på svenska. asså det ser lite tattigt ut när det står Spelare 2 gjorde självmord istället för Player 2 commited suicide
Tilläg av Agent Under Fire
Kass grafik.. och när man kör multiplayer så håller inte gubben i vapnet man har, det liksom "svävar"
Jag tycker det e coolt om man har blivit dödad många gånger så e gubben helt blodig... det e mitt favvo 007 spel... :rolleyes:Kanske det men jag vet ingen som har gjort det... Det enda bra bondspelet är Golden eye 007 till nintendo 64,,,, ojoj en riktig klassiker
jag skulle äga er alla på goldeneye oo7!!håhå!!
kannibalgäddan, jag skulle sopa mattan med dig ;)
min bäste herre,jag vill påpeka att det skulle bli exxxtreeemt svårt jag skulle tyvärr äga er bäverballe!
glöm det grabben, ingen har någonsin haft en chans mot mig. jag kickar allas ass med ögonen stängda B)
jag kan spela med tungan och händerna bundna och ta dej med hääästlängder!min speciella talang e att jag kan dötsvrålen utantill på det!
Jag skulle kunna misshandla er om jag bara fick spela med ÖGONEN! :P
JAg skulle kunna ta er även om jag brottades med en gorilla och visslade barberaren i seville baklänges.
och jag skulle äga er alla,speciellt dej,kassler!!
men lol, jag skulle äga er om jag sov :ph34r:
men orka spela mot er,det hade inte vatt nåt kul!!kan du alla dödsvrålen utantill,då<??