💬
Logga in
Fuska.se

Andra Könet ?

39 svar · startad

Trådstartare #1

Vad skulle ni ha gjort om ni vaknade en dag som det motsatta könet ?

Måste bara få veta detta.. Inga perversa saker nu <_<

Jag skulle i alla fall bli helt förskräckt. När jag hade vant mig vid den ljusa rösten och sånt så skulle jag väl bara fortsätta med livet.

Jag skulle blivit kallsvettig och fått innerlig panik, inte sagt någonting skulle jag tro. Efter ett tag skulle jag förmodligen börjat skrika något fruktansvärt, och förmodligen sprungit iväg som en galning. I värsta fall skulle jag tagit självmord utan att egentligen veta vad som hänt.

Tror jag.

Senast ändrad:

Otäckt å ha killar som raggar på en

Jag skulle blivit helt förskräkt att vakna upp med den motsatta könet jag skulle blivit galen och sprungit och gömt mig nånstans , sedan dödat mig :( ^^^ :blink:

Man skulle ju tända på killar O.O

Senast ändrad:

Ok, Jag skulle ta fram en stekpanna och dunka sönder min säng... Vet ej varför...

hade ja vart snygg hade jag gett mig till mellanmjölk hade jag inte vart lika snygg hade jag gett mig till ragnarök =)

Svårt.

skulle nog iaf. bli förskräckt.

Trådstartare #10

Gud vad alla hade blivit rädda.. Skulle skriva vad jag gjort men då bryter jag mot min enda regel som jag skrev i den hära tråden... xD

Senast ändrad:

Först och främst, få panik och antagligen pinka på mig av förvåning, sedan låsa in mig själv på toaletten, och ta en ''närmare titt''

Köns byte ?

↗ till inlägget

Köns byte ?

instämmer ;)
Trådstartare #14

på en dag guggo ?

jag skulle nog bli lebb förmodligen, killar är ju så hiskligt fula

↗ till inlägget

jag skulle nog bli lebb förmodligen, killar är ju så hiskligt fula

Det är vad du tycker nu, men dina hormoner byts efter att du är en tjej. :P

Precis vad jag tänkte själv skriva, Outside.

Bli Lesbisk om jag vore tjej. Men min första reaktion skulle nog vara ganska rolig för andra att se. Men för mig hade den nog först varit skräckinjagande och sedan lite erotiskt. Sedan hade jag varit lycklig. Hade varit skoj att vara tjej. Om man nu inte tänker på de dåliga sakerna som för det mesta händer dem. :(

Trådstartare #18

Jag menar om det händer er en dag bara.. Men visst kan man få oturen att börja med röda veckan..

Hade nog också blivit lebb den dagen.. Med videokamera till senare :visslar:

↗ till inlägget

på en dag guggo ?

Nej, sa jag det ?

Jag hade aknat upp skräckslagen. Antagligen sprungit runt o skrikit..Som en tjej..

Sen hade jag nog blivit lite småkåt på mig själv faktist :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in