💬
Logga in
Fuska.se

Modig Eller Blyg?

35 svar · startad

om hon är söt så flörtar jag tillbaks. om hon inte e söt så kommer jag nog gapskratta och mobba henne lite. :P

↗ till inlägget

om hon är söt så flörtar jag tillbaks. om hon inte e söt så kommer jag nog gapskratta och mobba henne lite. :P

Hur f*n tänker du ?

Ska du mobba henne för att du inte tycker att hon är så som du vill att hon ska vara? :huh:

Trådstartare #23

seler ...

=/ Läs en attraktiv person.. även om hon vore ful så är det fel att göra så =/

beror på et det är, men jag skulle nog flitrat tillbaka om det var nån jag gillade :)

Jag är blyg precis som ugnefär alla från Kalix & Tornedalen, så det blir mest lite blyga & tysta blickar & tecken.

Ifall hon kommer fram och vill prata pratar jag bredare än vanligt p.g.a. blygheten.

Men nu ska jag inte flirta med andra, man har ju redan en underbar tjej så.

↗ till inlägget

Men hur lyckas man komma på en sån trög idé ?

Ska du mobba henne för att hon tycker om dig men inte ser asfräsch ut som du troligen vill att hon ska göra ?

Hmm..läste detta nån annanstans: Vem tar du, en asfräsch snygg brud eller en en småsöt tjej som verkligen tycker om dig ?

Tänk efter nu

Trådstartare #27

Småsöt.. Men back to topic.

Vet inte om jag ska ta 2 eller 3.. :P

Karamellkungen

Om hon verkade intresserad skulle jag ha försökt och flirta tillbaka lite gran, men sådana där stunder kan vara pinsamma.

Bambi

Säger att jag redan är upptagen med Zwailon :(

eww... det beror på ;)

Just nu skulle ja inte göra nått eftersom ja redan har tjej men om man bortser från de så skulle jag nog först le lite nervös å senn kanse börja flirta tebax...

30 Mar 2006

låtsas som om

jag inte ser hon

Det beror på men antagligen fråga efter msn

31 Mar 2006

Jag skulle låtsas som om jag inte såg.

1 Apr 2006

Rodnar och ler tillbaka börjar snacka med henne. Typ.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in